  • 11. Data: 2010-01-07 12:37:13
    Temat: Re: Kozacy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-07, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Coś w tym jest,niby tacy och ech a na wakacje za swoje fundusze nie
    > bardzo im się uśmiecha pojechać:-/

    A Ty myslisz ze ile taki starszy specjalista zarabia zeby go bylo stac na taki
    wypad? ;-) Co dziesiaty jest dyrektorem czy innym "wyzszym" ale z pensja
    szeregowcat tytul ma tylko po to zeby w kontaktach z klientem jakos to
    wygladalo :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-01-07 12:58:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-07 13:37, AZ pisze:

> [...]
    > wypad? ;-) Co dziesiaty jest dyrektorem czy innym "wyzszym" ale z pensja
    > szeregowcat tytul ma tylko po to zeby w kontaktach z klientem jakos to

    Właśnie o to mnie się rozchodzi,dla mnie zasada jest prosta- mam czas i
    kasę to jadę,jak nie to siedzę w domu,no ale ja mam niskie
    stanowisko,jestem tylko"mężem swojej żony",no chyba że się Prezesem nazwę:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2010-01-07 13:17:09
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-07 13:58, Monster pisze:

> [...]
    > kasę to jadę,jak nie to siedzę w domu,no ale ja mam niskie
    > stanowisko,jestem tylko"mężem swojej żony",no chyba że się Prezesem

    Powiem po sobie, ja zle nie mam, ale nie stac mnie na taki wypad, chyba,
    ze przez rok nigdzie bym nie jezdzil i oszczedzal.
    Wychodze z zalozenia, jezdze tam gdzie mnie stac i po Polsce, bo Polska
    jest piekna i ma wiele zakatkow nieodkrytych i jestem bardzo z tego
    zadowolony. Cudze chwalicie a swojego nie znacie. Naprawde w naszym
    kraju sa tak piekne miejsca, ktorych nie spotkacie nigdzie indziej i tez
    sprawia to satysfakcje.
    Zaraz pewnie ktos powie, jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie
    ma. Ale to nie jest prawda, Na wypad do indii mnie stac, ale po europie
    moge smialo jezdzic, ale wole i chce jezdzic na razie po Polsce i mi to
    wystarcza, co roku inne fajne miejsca

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 14. Data: 2010-01-07 13:41:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-07, Hinek <h...@a...pl.invalid> wrote:
    > Nie nalezy demonizowac kosztow dalekich wyjazdow. 2-3 tygodniowy wyjazd do
    > Indii i wyprawa Royal-Enfieldem w Himalaje to koszt 8-10 tys zl. Za niewiele
    > wieksze
    Pod warunkiem ze sie tego Enfielda ma, a oni nie maja.
    > Wracajac do ludkow piszacych o swoim genialnym pomysle na tamtym forum:
    > Oczywista rzecza jest, ze to co tam napisali obliczone jest na zwrocenie uwagi
    > na
    > siebie w tym "ekskluzywnym" gronie. Coś trzeba zrobić aby wyroznic sie z tlumu
    > prezesow. Recze, ze nie w glowie im takie podroze.

    No bo czego nie robi sie dla slawy. A noz by pokazali ich w TV... 4 macho
    ktorzy nie jezdzili motocyklem a odbyli niebezpieczna i mrozaca krew zylach
    podroz z Indii...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-01-07 13:51:10
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Indii i wyprawa Royal-Enfieldem w Himalaje to koszt 8-10 tys zl. Za niewiele
    pieniadze bylem u kangurow, a dalej juz chyba nie mozna :) To są 3-4 srednie
    krajowe
    pensje....wiec bez przesady!
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 16. Data: 2010-01-07 17:36:18
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    > No bo czego nie robi sie dla slawy. A noz by pokazali ich w TV... 4 macho
    > ktorzy nie jezdzili motocyklem a odbyli niebezpieczna i mrozaca krew zylach
    > podroz z Indii...

    W sumie (jesli US&A nie wykona jakichs kretynskich ruchow strone
    Iranu) to poza Pakistanem to raczej spoko traska, sam bym chetnie na
    taka polecial, tylko na jakims sprawdzonym turystycznym enduro.
    Najgorsza rzecz przy takiej wyprawie bedac etatowym pracownikiem to
    to, ze baaardzo szybko konczy sie urlop.

    Pozdrro,
    --
    Lukasz B
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 17. Data: 2010-01-08 12:29:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-01-05 16:57, AZ pisze:

    > A no bo to sie robi z tego serwisu taka druga nasza-klasa swiatowcow zadnych
    > slawy.

    kiedys przez chwile mialem tam konto, ale jak na jakies spotkanie
    zorganizowane przez GL z okazji jakichstam targów w Wawie, przyszla
    panienka co przeczytala o nim i chciala poznac "interesujacych ludzi" a
    okazala sie zwykla kurwa, to se odpuscilem! ;-)

    --
    pozdr
    pj