  • Data: 2004-12-15 18:10:46
    Temat: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NetArt - Piotr Nowak" <n...@p...com> napisał w
    wiadomości news:cppiio$au2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
    > trzy
    > Janoszka
    > nadal
    >
    > Problem peeringu w Krakowie jest omawiany juz od kilku lat w Krakowie.
    > Wszyscy twierdza ze nie oplaca sie budowac stykow bezposrednich, gdyz
    > koszty
    > przewyzszaja korzysci, mimo ze mamy w miescie 2 najwieksze polskie portale
    > kilku najwiekszych ICP w Polsce. Takie myslenie prowadzi jednak w
    > konsekwencji do faktu iz operatorom lacz nie oplaca sie tworzyc linkow do
> [...]

    tak, ale taka lokalizacja prawie wyklucza mozliwosc podpiecia sie mniejszych
    firm
    nie kazdy ma lacze od/do kolpaka ;)
    nie kazda firma ma mozliwosc dociagniecia sie swiatlowodem na plac matejki
    nie za bardzo da sie tam radiem zestawic (niska zabudowa + zgody)
    gorszosc westerplatte jest teoretyczna

    duza zaleta takiego WIX'a jest wielosc lokalizacji + latwosc przylaczenia
    (podejrzewam ze nie ma problemow z radiolinia)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz