    From: GL <l...@v...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Date: Fri, 07 Jan 2005 22:54:24 +0100

    Dnia Fri, 07 Jan 2005 20:28:59 +0100, Łukasz Morawski
    <l...@c...bezczelny.net> napisał:

    > Grzegorzu lewa strona biezanowa nowego. Siec biezanow.net. Lacze od
    > TKTELEKOM do niedawna Frame/Relay z TPSA. Zalozone stowarzyszenie.
    > Nigdys Landrynka i Biezanow NET. Serwer postawiony z samba, sciepa ludzi
    > na duze dyski = duzo filmow.
    > Pierwsze lacze z lamy. Jest wszystko w dziale historia :)

    hehe no jak sie popisali ;-) przeciez wiadome bylo ze namierzenie mnie
    przez was to zaden problem, wiec nie rozumiem po co te popisy ;-) chodzilo
    o to zeby jawnie sie tym nie chwalic ale jak widze lubicie ludziom narobic
    klopotu w naszym spokojnym osiedlu :-)
    Ale za to historie przesledzili :-)

    Troche tylko zle kombinujesz i cienko doczytales, bo lacze nie tylko od TK
    - jakby nam przyszlo uniezaleznic sie od jednego operatora to bylo by
    ciezko :-/ a z tym serwerem to nie przesadzaj, kto by o zdrowych zmyslach
    dawal tam setki GB filmow ;-)

    pzdr

    greg

    --