  • Data: 2014-09-04 06:28:49
    Temat: Re: Krótka opowieść, jak różnicówka ocaliła mieszkanie :)
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-04 00:48, Jeffrey pisze:

    > mam znać aktualne przepisy a nie od kiedy funkcjonują- czaisz różnicę?
    >
    > jeffrey

    ROTFL
    Skoro nie wiesz jakie przepisy nakazują montaż różnicówek to także nie
    wiesz od kiedy, a to jest ze sobą nierozerwalne.
    Wymóg ten narzuca: "Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12
    kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
    odpowiadać budynki i ich usytuowanie", zamieszczone w Dzienniku Ustaw
    2002 nr 75 poz. 690
    Jak więc widzisz jest podana konkretna data ustawy, którą musisz znać.
    Nie znasz to nie wiesz, która z nich narzuca taki wymóg.
    Wybacz, ale jako "zawodowiec" musisz znać tą ustawę oraz jej treść.
    Przedtem obowiązywała ustawa z 1994r.
    O te daty także pytają na egzaminach SEP.