    From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <5407ff2e$0$26854$65785112@news.neostrada.pl>
    <5408773c$0$26834$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Krótka opowieść, jak różnicówka ocaliła mieszkanie :)
    Date: Thu, 4 Sep 2014 20:12:11 +0200

    uzytkownik wrote:

    > Nie gniewaj się, ale nie mam ochoty z Tobą polemizować, bo to co
    > piszesz świadczy, że Twoje deklaracje bycia "zawodowym elektrykiem"
    > są zbyt odważne. Nie jestem laikiem w tym temacie, bo w zawodzie
    > pracuję od 28 lat, systematycznie co 5 lat zdając egzaminy w
    > zakresie

    > dozorowym, eksploatacyjnym oraz pomiarów ochronnych i przy każdym
    > egzaminie padają pytania dotyczące obowiązującego prawa oraz
    > obowiązujących norm.

    owszem ale na pewno nie ma pytania o daty

    ja również zdaję egzaminy co 5 lat w zakresie E1,D1,E2,D2 co prawda
    nie mogę pochwalić się takim stażem (na papierze) ale co mam znać to
    znam
    możesz mi wierzyć na słowo że nie każdego fascynuje wiedza
    podręcznikowa czy treści ustaw (mam je znać a nie cytować)
    a skoro nie masz ochoty polemizować to tego zwyczajnie nie rób

    jeffrey