    From: "maloko" <m...@p...int.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Krytyczna temperatura i7 6700K
    Date: Thu, 6 Jul 2017 12:09:32 +0200

    > Po minucie zaczynają nagle dosięgać 85-90 st.
    > Co jest nie tak?

    Sprawdziłbym kontakt proca z powierzchnią radiatora.

    > Boje sie, że ubije proca.

    Zabezpieczony powinien być , system sie powiesi a po restarcie na etapie
    BIOSa zapewne będzie komunikat CPU Temp Exceeded

    Po prostu nie chce zeby pracował w takiej temperaturze, a wykorzystuje go do
    grafiki,
    wiec czesto puszcam procesy gdzie pełne obciazenie trwa po kilkanascie
    godzin.
    Kontakt z chłodzeniem jest prawidłowy 3x sprawdzałem, uzywalem roznych past.
    Co ciekawe po odpaleniu LinX'a temperatura przez pierwsze 80 sekund wynosi
    po ok.60 st.
    nagle po upływie tego czasu wbija niemal odrazu na 90. Po kilku minutach
    takiej pracy
    rurki cieplne przy samym procesorze sa ledwie wyczuwalnie ciepłe.
    Te płyty są znane z tego, ze wbijaja wyższe napięcie i mój proc defaulotowo
    ustawia się na 1.35V.
    Dlatego daje mu offset na -0.1V i CPU-Z podczas pracy z LinX'em pokazuje
    1,28V.
    Teraz pytanie czy trafiłem na takiego kiepskiego proca który stockowo ma
    wyższe napięcie,
    czy jednak próbować wymieniać chłodzenie, tyle, że większego już raczej nie
    znajde.