    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Krzywa moc/zł procesorów - gdzie "złoty punkt"? :)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 23 Apr 2020 17:59:51 GMT

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Prawda, nie tylko z szykiem...który obecny procesor... Jest kupa
    > starych, mało wydajnych, lub prądożernych, za to tanich. Uzywane
    > Xeony można dostać na Alim prawie za bezcen. Problem z nimi jest
    > taki, że dalej trzeba do tego dobrać płytę, a jak jest serwerowa to
    > pewnie i odpowiednie pamięci.

    Podejrzewam ze nie musi byc obecny ale musi byc tani.
    dla mnie tani to jest zakup plus uzytkowanie.
    CZyli jezeli procek kosztuje dolara, ma nawet jakas w miare srednia
    wydajnosc ale zre prąd to nie jest najtansze rozwiazanie.

    > https://www.cpubenchmark.net/cpu_value_alltime.html
    >
    > Z obecnych, wspomniane juz Ryzeny, np. 5/3600 mają bardzo dobry
    > stosunek ceny do wydajności.

    ok

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis