  • 1. Data: 2018-04-30 14:30:39
    Temat: Re: Krzyzowka
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >> Kto tu ma pierwszensto ?
    motocyklista

  • 2. Data: 2018-05-01 12:50:23
    Temat: Krzyzowka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No i problem teoretyczny dopadl mnie w praktyce.

    Dojezdzam do skrzyzowania rownorzednego,
    z prawej czeka samochod, z naprzeciwka tez czeka, ale miga w lewo
    (swoje).

    Kto tu ma pierwszensto ?

    Odpowiedz prawidlowa wydaje mi sie ze znam :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-05-01 13:29:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-05-01 o 12:50, J.F. pisze:

    > No i problem teoretyczny dopadl mnie w praktyce.

    A gdzie jest ten problem?

    > Dojezdzam do skrzyzowania rownorzednego,
    > z prawej czeka samochod, z naprzeciwka tez czeka, ale miga w lewo
    > (swoje).
    >
    > Kto tu ma pierwszensto ?

    No, bez jaj! Czy to naprawdę jest pytanie?

    > Odpowiedz prawidlowa wydaje mi sie ze znam :-)

    Przecież tę odpowiedź zna każdy, kto ma uprawnienia do jeżdżenia. A
    przynajmniej _powinien_ znać.
    Więc o co chodzi, tak naprawdę?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2018-05-01 13:44:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 May 2018 12:50:23 +0200, w <kps6s4kbjnyt$.az9nref9f3kq.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > (swoje).
    >
    > Kto tu ma pierwszensto ?
    >
    > Odpowiedz prawidlowa wydaje mi sie ze znam :-)

    Ogarnij się... :)

  • 5. Data: 2018-05-01 13:44:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2018 13:29:36 +0200, Akarm napisał(a):
    > A gdzie jest ten problem?

    Kto ma jechac :-)

    > No, bez jaj! Czy to naprawdę jest pytanie?

    Jest

    > Przecież tę odpowiedź zna każdy, kto ma uprawnienia do jeżdżenia. A
    > przynajmniej _powinien_ znać.
    > Więc o co chodzi, tak naprawdę?

    O to, ze odpowiedz prawidlowa nie odpowiada :-)

    A potem jeszcze niuans z defnicja udzielania pierwszenstwa :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-05-01 15:11:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 May 2018 12:50:23 +0200, J.F.

    > Kto tu ma pierwszensto ?

    Szczelam ze trol na trójkołowym rowerku! ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2018-05-01 15:51:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > (swoje).
    >
    > Kto tu ma pierwszensto ?
    >
    > Odpowiedz prawidlowa wydaje mi sie ze znam :-)

    Obstawiam na tego, który ma największe auto :)

  • 8. Data: 2018-05-01 16:03:10
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 maja 2018 12:50:45 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Dojezdzam do skrzyzowania rownorzednego,
    > z prawej czeka samochod, z naprzeciwka tez czeka, ale miga w lewo

    Jeśli ci się wydaje, że ktoś ci tutaj odpowie na to pytanie, to jesteś w wielkim
    błędzie. Co najwyżej, pewnie zaraz przeczytasz, żebyś oddał prawo jazdy.
    :)
    CTP

  • 9. Data: 2018-05-01 16:08:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 May 2018 15:11:13 +0200, Myjk napisał(a):
    > Tue, 1 May 2018 12:50:23 +0200, J.F.

    > Szczelam ze trol na trójkołowym rowerku! ;P

    Motocyklista, no tak, zapomnialem ze oni zawsze jada pierwsi :-)

    Ale sie nie objawil :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-05-01 16:41:47
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

> [...]

    > Dojezdzam do skrzyzowania rownorzednego,
    > z prawej czeka samochod, z naprzeciwka tez czeka, ale miga w lewo

    Ty.

    --
    'Tom N'