    From: Silver Dream ! <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?... OT
    Date: Sun, 31 May 2020 03:00:27 +0200
    <5eb9519c$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <r9bup0$gtv$1@gioia.aioe.org>
    <5eb99b26$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec4055d$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec50220$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec701fe$1$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec78eff$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec84760$2$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec8e21e$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <unnj358bw6nj$.xif5idktr70z$.dlg@40tude.net>
    <5ecafd10$1$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecbcf6d$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecc13df$1$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd09a1$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd2a0f$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd3ea2$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd6864$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ece9f34$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecefe78$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <rarkfu$ib3$1@dont-email.me>
    <5ed179eb$1$559$65785112@news.neostrada.pl>

    On 29/05/2020 23:08, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    [tu wycięte rzeczy, z jednej strony są mi dobrze znane a z drugiej nie
    wnoszą niczego istotnego]

    > Nie rozumiem.

    Był tu podany przykład gdy kobiety nie zgadzały się z tym co ustawił
    mężczyzna na urządzeniu pomiarowym. On twierdził, że kolory są takie
    same, kobiety twierdziły, że nie. Przykład z mojego domu, sprzed kilku
    tygodni. Pytam połowicy:

    - nie wiesz gdzie jest moja zielona walizka?
    - jaka walizka?
    - no ta zielona co w niej mam zawsze torbę z kablami
    - [tu coraz szerzej otwarte oczy z drugiej strony]
    - no nie pamiętasz? Jechaliśmy [tam i tam, i tam też] z nią...
    - no... pamiętam, ale od kiedy to ona jest zielona??
    - od.. zawsze?

    tu przynosi pustą walizkę.. i z triumfalnym spojrzeniem pyta

    - i co?
    - no świetnie, że jest
    - ale czy to jest w/g ciebie zielona??
    - no, a jaka? No może nie taka zielona jak trawa na wiosnę ale powiedzmy
    ciemnozielona.. no i trochę się przybrudziła przez lata, ale...
    - ty idź do okulisty! Przecież ona jest [nie jestem w stanie powtórzyć
    jakiego koloru] a nie zielona!!

    Już rozumiesz?

    > Ponownie ten sam błąd -- zakładasz, że jakoś jest, snujesz wnioski
    > w oparciu o to załżenie, by otrzymać wynik, który postawiłes na
    > poczatku jako założenie...

    Nie. Zgodnie z metodą naukową stawiam tezę. Teraz należałoby opracować
    metodologię weryfikacji i podjąć próbę obalenia jej.