  • Data: 2011-02-16 13:25:54
    Temat: Re: Kto mi zrobi uchwyt do rurki prysznica?
    Od: " " <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> napisał(a):

    > Cześć!
    >
    > Szukam kogoś, kto wykona dla mnie dwie sztuki uchwytu
    > z jakiegoś stopu aluminium (silumin?, znal?), do rurki do
    > prysznica. Taki uchwyt ma wymiary około
    > 60 x 60 x 40 mm, i jest dość prosty.
    > Materiału nie mam.
    > Zamiast aluminium może być stal nierdzewna.
    > Rysunki zrobię w trzech rzutach.
    > O cenę nie będę się targował.
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    Oświęcim Zespół Szkół Towarzystwa Salezjańskiego. Pytaj o Pana Wanata. Nie
    mają maszyn CNC, ale nie wydaje mi się żeby na normalnej tokarce, frezarce
    ktoś miałby problem z uchwytem. Facet jak dalej tam robi to zrobi Ci to pewnie
    jako "fuche". Widziałem jak na swojej malutkiej austryjackiej maszynce
    wykonywał różnego rodzaju ozdobne uchwyty do antyków, mebli, armatury itd.,
    itp. Jak facet już tam nie uczy to idź na warsztat. Tam na pewno ktoś ci to
    zrobi za niewielkie pieniądze.