  • 1. Data: 2011-02-16 09:29:13
    Temat: Kto mi zrobi uchwyt do rurki prysznica?
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Cześć!

    Szukam kogoś, kto wykona dla mnie dwie sztuki uchwytu
    z jakiegoś stopu aluminium (silumin?, znal?), do rurki do
    prysznica. Taki uchwyt ma wymiary około
    60 x 60 x 40 mm, i jest dość prosty.
    Materiału nie mam.
    Zamiast aluminium może być stal nierdzewna.
    Rysunki zrobię w trzech rzutach.
    O cenę nie będę się targował.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 2. Data: 2011-02-16 09:52:00
    Temat: Re: Kto mi zrobi uchwyt do rurki prysznica?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 16, 9:29 am, "Krzysztof Tabaczy ski" <k...@w...pl>
    wrote:
    > Cze !
    >
    > Szukam kogo , kto wykona dla mnie dwie sztuki uchwytu
    > z jakiego stopu aluminium (silumin?, znal?), do rurki do
    > prysznica. Taki uchwyt ma wymiary oko o
    > 60 x 60 x 40 mm, i jest do prosty.
    > Materia u nie mam.
    > Zamiast aluminium mo e by stal nierdzewna.
    > Rysunki zrobi w trzech rzutach.
    > O cen nie b d si targowa .

    Aha, odlupales distal razem z polowa uchwytu?
    Konrad

  • 3. Data: 2011-02-16 10:13:01
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Aha, odlupales distal razem z polowa uchwytu?
    > Konrad

    :-) Jakbys przy tym byl...
    Okazalo sie, ze odpadniety uchwyt ma swierze
    pekniecie pod warstwa kleju. Przyjrzalem sie
    wiec górnemu uchwytowi i on tez jest pekniety.
    Trzeba zrobic dwa...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 4. Data: 2011-02-16 10:30:36
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-02-16 10:29, Krzysztof Tabaczyński pisze:
> [...]
    > 60 x 60 x 40 mm, i jest dość prosty.
    > Materiału nie mam.
    > Zamiast aluminium może być stal nierdzewna.

    A weź kup nowy.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2011-02-16 10:39:32
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A weź kup nowy.

    Ale właśnie jest okazja zrobić taki, jaki ja chcę.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 6. Data: 2011-02-16 11:28:57
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > 60 x 60 x 40 mm, i jest dość prosty.
    > Materiału nie mam.
    > Zamiast aluminium może być stal nierdzewna.

    Wybij sobie to z glowy. Jak byś mial model to by Ci w jakiejś odlewni odlali.
    Jak zapłacisz za model, za odlew, za obróbkę, za chromowanie. To najdroższy ze
    sklepu wyjdzie taniej.

  • 7. Data: 2011-02-16 11:33:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 11:28:57 +0000 (UTC), kogutek wrote:

    >Wybij sobie to z glowy. Jak byś mial model to by Ci w jakiejś odlewni odlali.
    >Jak zapłacisz za model, za odlew, za obróbkę, za chromowanie. To najdroższy ze
    >sklepu wyjdzie taniej.

    No chyba ze sie uda z kawalka metalu prosto zrobic.

    Rapid prototyping .. i Krzysztof pozna nowe znaczenie "nie bede sie
    targowal" :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-02-16 11:37:06
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 12:33:07 +0100, J.F. napisał(a):

    > No chyba ze sie uda z kawalka metalu prosto zrobic.
    >
    > Rapid prototyping .. i Krzysztof pozna nowe znaczenie "nie bede sie
    > targowal" :-)

    No przestań - przecież kogutek wie, że wszyscy prócz niego na tej grupie
    to niedorozwinięte półgłówki i doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak
    ma wyglądać wymyślony przez Krzyśka uchwyt.... ;->

    --
    pzdr
    meping

  • 9. Data: 2011-02-16 11:43:21
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 16, 10:13 am, "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > Okazalo sie, ze odpadniety uchwyt ma swierze
    > pekniecie pod warstwa kleju. Przyjrzalem sie
    > wiec g rnemu uchwytowi i on tez jest pekniety.

    Hehe, jak Ci powiem o pasjonatach ktorzy sobie buduja male frezarki
    CNC z prowadnic do szuflad i silnikow z drukarki, to przez najblizsze
    10 lat bedziesz musial trzymac sluchawke w garsci :-)
    Konrad

  • 10. Data: 2011-02-16 11:44:50
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    PS no i jak z wosku model ulepisz, to metoda traconego wosku mozesz
    zrobic odlew przy uzyciu mikrofalowki. Ale to juz nawet 15 lat bez
    uchwytu...