    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?
    Date: Sun, 27 Jul 2014 17:38:40 +0200

    W dniu 27.07.2014 13:07, Marcin N pisze:
    > Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?
    >
    > Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

    przez pierwszą połowę życia zrobiłem wiele tysięcy km na motorowerach do
    50cm. na kartę rowerową i bez kasku. Gdy wprowadzano obowiązek
    posiadania kasku na motorowery, prognozowałem koniec ery "piździków". Po
    kija męczyć półtora konny silniczek, skoro można w optymalnym zakresie
    ful ekonomik jechać na "etli"? (MZ ETZ-150, 251) PRawo jazdy A właściwie
    nie było problemem, a kask w obydwu przypadkach obowiązkowy.
    Pomyliłem się w ocenie strasznie. Mimo że obecne motorowery są
    stosunkowo trudne w naprawach, kaski obowiązkowe, zainteresowanie takie
    samo jak było. ani ich węcej na drogach, ani mniej.
    NAuczony więc na własnych błędach, prognozuję ze nie zmieni się
    absolutnie nic. Kto zaakceptował ograniczenia "piżdzika" ten będzie na
    nim jeździł dalej, bo tańszy. kto chce mieć motor, ten zrobi A, bo 125cm
    automatu to nie motor. kto zyska? Grubaski których 50cm nie dawało rady
    wciągnąć pod górkę? :)
    ToMasz