  • 1. Data: 2014-07-27 13:07:24
    Temat: Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?

    Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-07-27 16:50:24
    Temat: Re: Kto z Was kupił już sobie skuter 125ccm?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?
    >
    > Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

    ja planuje wkrotce;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2014-07-27 17:38:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.07.2014 13:07, Marcin N pisze:
    > Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?
    >
    > Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

    przez pierwszą połowę życia zrobiłem wiele tysięcy km na motorowerach do
    50cm. na kartę rowerową i bez kasku. Gdy wprowadzano obowiązek
    posiadania kasku na motorowery, prognozowałem koniec ery "piździków". Po
    kija męczyć półtora konny silniczek, skoro można w optymalnym zakresie
    ful ekonomik jechać na "etli"? (MZ ETZ-150, 251) PRawo jazdy A właściwie
    nie było problemem, a kask w obydwu przypadkach obowiązkowy.
    Pomyliłem się w ocenie strasznie. Mimo że obecne motorowery są
    stosunkowo trudne w naprawach, kaski obowiązkowe, zainteresowanie takie
    samo jak było. ani ich węcej na drogach, ani mniej.
    NAuczony więc na własnych błędach, prognozuję ze nie zmieni się
    absolutnie nic. Kto zaakceptował ograniczenia "piżdzika" ten będzie na
    nim jeździł dalej, bo tańszy. kto chce mieć motor, ten zrobi A, bo 125cm
    automatu to nie motor. kto zyska? Grubaski których 50cm nie dawało rady
    wciągnąć pod górkę? :)
    ToMasz

  • 4. Data: 2014-07-27 17:42:30
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-07-27 13:07, Marcin N pisze:
    > Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?
    >
    > Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

    ja kupuje tylko najpierw znajdę garaż

  • 5. Data: 2014-07-27 18:13:58
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2014-07-27 17:38, ToMasz pisze:

    ... Kto zaakceptował ograniczenia "piżdzika" ten będzie na
    > nim jeździł dalej, bo tańszy. kto chce mieć motor, ten zrobi A, bo 125cm
    > automatu to nie motor....

    Może mieć manualną skrzynię biegów.

    charwel

  • 6. Data: 2014-07-27 18:14:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 27.07.2014, 17:38, ToMasz pisze:
    > nim jeździł dalej, bo tańszy. kto chce mieć motor, ten zrobi A, bo 125cm
    > automatu to nie motor.

    Jest tez sporo fajnych 125 bez automatu.

  • 7. Data: 2014-07-27 18:24:21
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 27-07-2014 17:38, ToMasz pisze:
    > kto chce mieć motor, ten zrobi A, bo 125cm automatu to nie motor.

    Ale wiesz, że Senat wniósł poprawkę do ustawy aby nie faworyzować
    producentów pierdziawek 'na pasku' i można będzie 125-tką z biegami też
    śmigać?
    Jest już ogłoszona w Dzienniku Ustaw, tyle, że się pomylili i tako treść
    podali jakiś wyrok TK z pozycji powyżej. Teoretycznie ma obowiązywać od
    24 sierpnia br.

    --
    Pozdro
    tadzik

  • 8. Data: 2014-07-27 18:54:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 18:24:21 +0200, tadzik napisał(a):

> [...]
    > Jest już ogłoszona w Dzienniku Ustaw, tyle, że się pomylili i tako treść
    > podali jakiś wyrok TK z pozycji powyżej. Teoretycznie ma obowiązywać od

    Szybko idzie ... ktos dobrze smaruje ?

    J.

  • 9. Data: 2014-07-27 19:48:45
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

> [...]
    > Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?
    >
    > Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

    Ja juz szukam od dluzszego czasu
    ale jak to ja,
    zalozenia mam takie ze narazie kiepsko idzie...
    jeszcze ze 2 tyg. poszukam jak nic sie nie trafi to chyba pojade do salonu
    rometa.

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 10. Data: 2014-07-27 19:49:06
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Marcin N wrote:

    > Kto już kupił sobie skuterek 125 ccm? Kto planuje w tym roku kupić?
    >
    > Ciekawi mnie, jak nowa ustawa wpłynie na nasze życie.

    Ja chetnie odkupie od jednego z tych, co sie rzucą do zakupow, a potem
    sie okaze, ze im sie nie podoba. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl