  • 1. Data: 2023-07-22 12:44:46
    Temat: Re: Ktoś coś mówił o rzeczach niemozliwych?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > https://youtu.be/zTtIJAMuVGo

    Ciekawym czy bieżnię obrócą o 180° podczas montażu.
    https://youtu.be/zTtIJAMuVGo?t=98

    Robert

  • 2. Data: 2023-07-22 14:21:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ciekawym czy bieżnię obrócą o 180° podczas montażu.
    > https://youtu.be/zTtIJAMuVGo?t=98
    W stożkowym?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-07-22 14:31:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > W stożkowym?

    Tak, ale wokół osi obrotu.
    Czyli tym wytartym do dołu.

    Robert

  • 4. Data: 2023-07-22 16:05:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tak, ale wokół osi obrotu.
    > Czyli tym wytartym do dołu.
    A pewny jesteś, że główna reakcja jest ku dołowi w tym konkretnym
    wypadku? Przy czym faktycznie szanse na to, że to jednakowo zmontujesz
    są minimalne.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2023-07-22 17:19:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 lipca 2023 o 14:31:50 UTC+2 Robert Wańkowski napisał(a):

    > Tak, ale wokół osi obrotu.
    > Czyli tym wytartym do dołu.
    >
    > Robert
    Najpierw wpisz do wyszukiwarki łozysko stojakowe rysunek a potem idź z onuca rozum
    sobie wymienić. Jak bedziesz czekał na zabieg na NFZ to napisz na podstawie rysunku
    dlaczego niemożliwe jest obrocenie tego co chciałeś obrócić

  • 6. Data: 2023-07-22 17:53:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    sobie wymienić. Jak bedziesz czekał na zabieg na NFZ to napisz na podstawie rysunku
    dlaczego niemożliwe jest obrocenie tego co chciałeś obrócić

    Obrócić nie orła na reszkę, tylko orła do góry nogami.

    Robert

  • 7. Data: 2023-07-22 18:06:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 lipca 2023 o 17:53:54 UTC+2 Robert Wańkowski napisał(a):

> [...]
    rysunku dlaczego niemożliwe jest obrocenie tego co chciałeś obrócić
    > Obrócić nie orła na reszkę, tylko orła do góry nogami.

    Ja pierdole. Jak ty się nauczyłes pisać?

  • 8. Data: 2023-07-22 20:57:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ja pierdole. Jak ty się nauczyłes pisać?

    Zenek! próbuj ogarnąć, że to, że Ty sensu czegoś nie pojmujesz nie
    oznacza, że coś jest głupie lub złe. Więcej pokory. Czasem warto -
    zamiast krytykować rzecz, której nie rozumiesz - zapytać o jej sens forum.
    --
    (~) Robert Tomasik