  • Data: 2018-07-14 16:21:05
    Temat: Re: Ktoś niedawno szukał elektrycznej taczki...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Jul 2018 06:45:12 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Kazdy moze uwazac co mu sie podoba. Ja uwazam ze jak juz skazani
    > jestesmy na elektryczne samochody to powinien powstac rzadowy
    > program wspomagajacy przerabianie na poczatek malych miejskich
    > samochodow i dostawczakow na elektryczne.

    A po co ?

    Swietnie bedzie, jesli stare samochody beda zastepowane nowymi, i
    zmiana pojdzie powoli ...

    A taki rzadowy program to sie przyda w Ursusie czy Lublinie, zeby te
    dostawczaki byly produkowane.

    Dodaj do tego troche pieniedzy na uczelnie - czemu tylko Japonczycy i
    Chinczycy maja robic najlepsze baterie ... a przeciez jeszcze trzeba
    silniki, falowniki ...

    J.