    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 18 Sep 2019 13:17:30 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA]
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 18 września 2019 14:59:57 UTC-5 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > Silnik 2.0 nie jest sprawdzony...? No to ja nie wiem co z nowych jest
    > sprawdzone...

    Jak ty kategoryzujesz silnik tylko po pojemnosci to chyba sie nie dogadamy.

    Ten cfca to nowa wariacja. Podpada pod te sama regule co lifting. Nie kupujesz nowego
    auta po takich zmianach. No chyba ze wiesz ze grzebali tylko w pierdolach a rzeczy
    istotne sa nie zmienione i pasuja z poprzednich wersji i sie nie psuja...

    > Jaka gwarancja? Powiedza ci ze sie zatarł bo nie dopilnowałes poziomu
    > oleju i po gwarancji...

    Chyba ze sami doleawli tydzien temu.

    Tak czy siak, gwarancja to jedno, niezgodnosc z umowa to drugie, a zebranie
    kilkunastu wlascicieli i wytoczenie pozwu grupowego wraz z zadaniem pokrycia kosztow
    codziennych taksowek to sprawa inna.
    Jak firma tak buraczy to trzeba zapamietywac i glosowac portfelem.