  • 1. Data: 2013-04-13 12:15:20
    Temat: [Kupię] EZ430-Chronos albo..
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Cześć,

    Zamordowałem USB access point od swojego Chronosa, a wyjmowanie go z
    obudowy w celu programowania trochę mnie przeraża albo i przerasta.

    Może ktoś posiada w szufladzie Chronosa w wersji 868 do, którego osłabły
    mu już uczucia i byłby skłonny się pozbyć go za niewielką rekompensatą?
    Samym AP też nie pogardzę.
    Czy są jakieś inne, tanie i dostępne, moduły RF, których można by użyć
    do zdalnego programowania Chronosa?

    --
    Pozdrawiam,
    AWa.

  • 2. Data: 2013-04-17 10:49:01
    Temat: Re: [Kupię] EZ430-Chronos albo..
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej W. <a...@w...pl> wrote:

    > Zamordowałem USB access point od swojego Chronosa, a wyjmowanie go z
    > obudowy w celu programowania trochę mnie przeraża albo i przerasta.

    Z ciekawości - co praktycznego można zrobić na takim Chronosie?

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 3. Data: 2013-04-17 10:53:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Wednesday, April 17, 2013, 10:49:01 AM, you wrote:

    > Z ciekawości - co praktycznego można zrobić na takim Chronosie?

    Bardzo niewiele. Wyświetlacz segmentowy z bardzo małymi możliwościami
    a nie graficzny, oprogramowanie takie sobie. Zamiast wykorzystać
    czujnik ciśnienia jako barometr (choćby jako opcja), wykorzystuje się
    go jako wysokościomierz obdarzony ciągłym błędem zmian ciśnienia
    atmosferycznego.
    Ja się zawiodłem - to produkt dla nerdów a nie zgredów ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2013-04-17 10:59:10
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 17.04.2013 10:53, schrieb RoMan Mandziejewicz:

> [...]
    > atmosferycznego.
    > Ja się zawiodłem - to produkt dla nerdów a nie zgredów ;)

    Najśmieszniejsza aplikacja jaką widziałem, to zamek elektroniczny
    otwierany serią gestów. Takie "Sezamie otwórz się" z tańczeniem przed
    drzwiami ;-)

    Waldek

  • 5. Data: 2013-04-17 12:56:49
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:at76k9FrvutU4@mid.uni-berlin.de...
    > Najśmieszniejsza aplikacja jaką widziałem, to zamek elektroniczny
    > otwierany serią gestów. Takie "Sezamie otwórz się" z tańczeniem przed
    > drzwiami ;-)

    Zając ty się śmiej :)
    Ale gdzieś przeczytałem, że na podobnej zasadzie ma się opierać nowy system
    ochrony dostępu, że użytkownik nie musi znać hasła. Każdy ma "pierwiastek
    indywidualny" w swoich ruchach, zachowaniach, program ma te niuanse
    wyławiać, inne dla każdej osoby, odpowiednio analizować, i na tej podstawie
    udzielać, lub odmawiać dostępu. Inna sprawa, czy ma to szansę wejść do
    szerszego użytku :)) Pośmiejmy się razem :)) Chyba, że to porządnie
    dopracują...

  • 6. Data: 2013-04-17 14:12:14
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    > Zamiast wykorzystać
    > czujnik ciśnienia jako barometr (choćby jako opcja), wykorzystuje się
    > go jako wysokościomierz obdarzony ciągłym błędem zmian ciśnienia
    > atmosferycznego.

    A mój pokazuje i ciśnienie i wysokość, kurde to kilka linijek kodu było.
    To jest sprzęt, wędka nie ryba, może zrobić to na co sprzęt pozwala
    jeśli fantazji Ci oczywiście staje.

    --
    AWa.

  • 7. Data: 2013-04-17 14:18:43
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-04-17 10:49, Adam Wysocki pisze:

    > Z ciekawości - co praktycznego można zrobić na takim Chronosie?

    Zegarek na przykład. :-)
    Masz do dyspozycji termometr, woltomierz, czujnik ciśnienia,
    akcelerometr trzyosiowy i moduł radiowy na pasmo ISM.
    Jeśli masz odrobinę czasu i wyobraźni to kilka rzeczy da się wymyślić.
    Może to też być zwyczajny kit do ćwiczenia procesorów MSP.

    --
    AWa.

  • 8. Data: 2013-04-17 23:29:18
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 17-04-2013 12:56, Anerys wrote:

> [...]
    > tej podstawie udzielać, lub odmawiać dostępu. Inna sprawa, czy ma to
    > szansę wejść do szerszego użytku :)) Pośmiejmy się razem :)) Chyba, że

    30 lat temu miały już być zamki otwierane poprzez złożenie podpisu,
    kluczem miało być zmiana nacisku w czasie pisania, i co - pomysł zdechł.
    Ale pomysł na taniec przed drzwiami mi się podoba, pijany gość już
    do własnego domu nie wejdzie, aż nie wytrzeźwieje.
    K.

  • 9. Data: 2013-04-17 23:46:46
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > 30 lat temu miały już być zamki otwierane poprzez złożenie podpisu,

    ...jeśli nie dawniej :P

    > kluczem miało być zmiana nacisku w czasie pisania, i co - pomysł zdechł.

    Dziś niby nawet wiekowy laptop ma tabliczkę do ślizgania palcem... To i
    możliwość ma - na kontrolce w tray'u im mocniej naciskam palcem, tym większą
    plamkę pokazuje na ikonce... :) Ale są też czujniki bazujące bodajże na
    sieci naczyń krwionośnych w palcu (choćby wiekowy już nieco DV6000 aka
    DV6500 aka DV6635), to ZTCW lepsza i rzetelniejsza identyfikacja. Starszą
    wersję zostawmy amatorom, dla zabawy, nowszą zawodowcom do stosowania.

    > Ale pomysł na taniec przed drzwiami mi się podoba, pijany gość już
    > do własnego domu nie wejdzie, aż nie wytrzeźwieje.

    Albo wyzwoli alarm na komnisariacie "Kowalski znów się napierdolił i trzeba
    z nim na izbę" :)) Zależy co w konfigu usiądzie.

  • 10. Data: 2013-04-18 01:29:31
    Od: Jacek Radzikowski <j...@n...spam.com>

    Andrzej W. wrote:
> [...]
    > Samym AP też nie pogardzę.
    > Czy są jakieś inne, tanie i dostępne, moduły RF, których można by użyć

    Dobrze wcelowałeś, bo dziś na tideals "rzucili" Chronosy z $20 zniżki.
    Wysyłka z Digikey, strasznie droga chyba nie jest.

    pzdr.
    j.