  • Data: 2020-03-29 23:29:25
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-03-2020 o 21:15, J.F. pisze:

    > W Bergamo wzroslo 4x ... podobno.

    Tyle że mówimy o Polsce, więc daj już spokój Włochom.

    Jeśli zamiast 20 przypadków, my faktycznie mamy już 3000 (30*100
    nadprogramowych zgonów dziennie), to w zestawieniu z tym co trąbią w
    tvpis, jest to lekki skandal nie sądzisz?
    Czy może ci ludzie umarli z nudów?

    > A kogo interesuje ilosc zgonow ?

    Powinno wszystkich przygłupów, którzy emocjonują się podawanymi przez
    pis ilościami zgonów na covid.