  • Data: 2016-12-09 22:22:22
    Temat: Re: LPF sterowany cyfrowo - prośba o sprawdzenie schematu
    Od: Janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-09 o 10:14, Adam Wysocki pisze:

    > I ma nawet mniej elementów niż ten mój stabilizator na elementach
    > dyskretnych... tylko czy jest też wersja LM2574HV dla napięć ujemnych?
    > I fakt, że będą dwie sztuki takiej przetworniczki z własnymi zegarami
    > (nie zsynchronizowane) nie wprowadzi zakłóceń?

    O kondesatorach Ci już napisali więc się nie będę powtarzał,
    co do przetwornicy, zakłócenia możesz odfiltrować dodatkowym filtrem LC,

    http://www.ti.com/general/docs/lit/getliterature.tsp
    ?genericPartNumber=LM2574&fileType=pdf
    rysunek 18 masz narysowany dodatkowy filtr

    np 100uH+100uF, poza tym ona chodzi na 50 khz, wystarczy że dodasz
    filtr w wzm odcinający powyżej 20khz i już nie będzie Ci ona "wchodziła".

    Co do ujemnego napięcia to nie rób go z -45V tylko z +45 :)
    tak jak masz na rys 20 tego pdf-a :)

    --
    Pozdr

    Janusz_k