-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [LPG] Landi Renzo, Stag 4 czy BRC P&D?
Date: Tue, 18 May 2010 10:48:00 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 25
Message-ID: <hstk81$g4u$1@news.onet.pl>
References: <hstj9v$55a$3@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274172481 16542 213.17.193.243 (18 May 2010 08:48:01 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 18 May 2010 08:48:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2281217
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hstj9v$55a$3@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> jak w temacie do wyboru:
> Landi Renzo Omegas koszt 3600 zł
> Stag 4 koszt 3100 zł
> BRC P&D (plug and drive czy jakoś tak) - koszt 2800 zł
> pacjent to Opel Zafira 1.8, co byście wybrali?
> Pozdrawiam,
> Grzegorz
NIedawno się naczytałem sporo na temat instalacji i polecana jest Omegas i
Stag 300 plus. Dla siebie wolałbym Staga bo ma wszystko dostepne na stronie
czyli dobrą instrukcje regulacji, program który tez jest po polsku i nie
trzeba go crackować, do tego interfejs oryginalny tez nie jest drogi. Dla
mnie to ważne bo wiem że sporo gazowników leci na ilość i w ten sposób
klient zostaje sam z problemem a dzięki temu przy odrobinie chęci i wiedzy
można sobie poradzić samemu. Zauważ że regulację w trakcie jazdy lub na
hamowni robi mało który gazownik a tak w zasadzie to właśnie tak powinna
wyglądac prawidłowa regulacja. Mając Staga zrobisz to sam (uwaga na utrate
gwarancji ale nieraz nie ma innego wyjścia). Oczywiście sterownik to nie
wszystko. Z tańszych komponentów to polecane sa listwy wtryskowe Matrix lub
wtryskiwacze MagicJet, do tego reduktor ZavoliZeta coś tam
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=