  • Data: 2016-06-29 23:51:13
    Temat: Re: LTE na wsi-który op
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-29 o 23:35, PlaMa pisze:

    > Hmmm... zanim się zagłębię dalej w ten temat i wyjaśnię o co mi chodziło
    > spytam Was o jedno - który punkt, którego regulaminu wymaga aktywnych
    > wychodzących do działania bonusowych MB?

    Co ja pie***ę? Przecież w PInK jest RWK!

    OK, tłumaczę więc o co chodzi.

    Szukacie po salonach Play kart "Play Internet na Kartę. Przetestuj
    internet 4G LTE 300MB ZA DARMO" (ZA DARMO, słowo klucz)
    (http://www.play.pl/oferta/play-internet/internet-na
    -karte/_img/prepaid-zasiegowy.jpg).

    Jest to darmowa karta z 1zł (300mb na 3 dni) Internetu LTE do
    przetestowania. Niemniej to nadal zwykły PInK. Rejestrujecie ją i
    aktywujecie 2 bonusy - RWK (Rok Ważności konta) i 100GB na 1mc
    (http://promocje.play.pl/rejestracja/pdf/Regulamin-p
    romocji-Bonus-za-rejestracje-dla-oferty-internetu-na
    -Karte-w-Play_06062016.pdf).

    Tyle w temacie.
    Karta którą Play rozdaje za darmo, bo po 3 dniach miałeś ją doładować
    lub wywalić, nagle ma RWK i 100GB netu po LTE/H+/H/3G/ i co tam jeszcze
    sięga do Was. Po miesiącu oczywiście lecz niestety, powtarzamy akcję.

    Wady:
    - tylko 100GB - do domu może być już za mało, do komórki za dużo
    - tylko na miesiąc
    - tylko 10 razy można dostać bonus i tylko do lutego 2017
    - powodzenia w dostaniu kart. Odwiedziłem chyba z 6 salonów zanim
    dostałem 1 starter. Wybierają je chyba już od kurierów.

    pozdrawiam.
    PlaMa