  • Data: 2019-06-25 19:12:45
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-06-25 o 15:12, z pisze:

    >Taki przykład kosztów (nie flagowiec):
    >https://www.play.pl/telefony/xiaomi/xiaomi-pocophon
    e-f1/

    >Bo Play ma również sprzedaż bez abonamentu. Przynajmniej nie ukryją
    >tutaj dziwnych "usług". W połączeniu z abonamentem i wpłatą
    >jednorazową wychodzi to samo ale w sumie gorzej, bo dokładnie
    >dopytałem/przeliczyłem.

    Jest tam i bez abonamentu - 1499zl.
    Mozna na raty 0% ... ciekawe, z simlockiem ?

    A nie, widze - na ceneo od 1084zl ... no, raczej od 1190 ... nadal
    chetni na raty 0% serdecznie witani :-)

    Abonament 140zl .. to tak gdzies 100zl na sam telefon. Przez 24mc

    Ale pamietam, ze zdarzaly sie lepsze oferty u operatorow. Dawno temu.

    >Ten sam telefon kupisz gdzie indziej o 500zł taniej i bez
    >brandowania. Zauważ że im będziesz sięgał wyżej, po droższe modele,
    >to różnica będzie większa.

    J.