  • Data: 2019-06-25 22:55:19
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-25 o 22:23, z pisze:

    > To ciekawe. Pewnie jeszcze spadek po TPSA. Bo gdy chciałem taką usługę w
    > Orange wykupić to robili wielkie oczy że się NIE DA.

    Miałem z DSL ale DSL okazał się gorszy od LTE :)

    > Masz niedokładne dane.
    >
    > Takie telefon nie jest przywiązany do lokalizacji (ale ciii bo się wyda)

    Jak przygrasz za mocno w chuja to oni wiedzo :]

    > Ma rozmowy do pleja gratis (reszta płatne) i faktycznie sentymentalny
    > charakter ale i praktyczny dla osoby starszej która ma ten numer od XX lat.
    >
    > Tak dużo tu czytam o dziadowaniu na prepeidach Niech no który przebije
    > 1 zł :)

    wrodzinie. 1zł i 2 lata aktywny+Aero2 (bo to komplet) czyli NET za
    darmo. Idealne na DualSIM. Właśnie jutro idę na pocztę uaktywnić
    "wrodzinie" bo mam starego smartwacza (GearS) i go zreanimowałem bo
    zdechł jakiś czas temu. Długa historia żeby opowiadać ale osrałem serwis
    Samsunga, który za diagnozę chce 70zł pomimo że sam im diagnozę stawiam
    (blaszki do ładowania się wytarły) co widać gołym okiem. Do tego
    wyłamała się blaszka od SIM. W Polsce za naprawę tych 2 blaszek chcą
    200/300zł. Kupiłem na Aliexpress komplet za 30zł i wymieniłem bez
    problemu. Karta jest potrzebna na przekierowanie, tylko do odbioru jak
    biegam bo telefonu nie biorę ze sobą na spacerki. Karta SIM leżała rok
    ale wystarczy aktywować i mam 2 lata spokoju. Pewnie smartwacz się
    rozleci do tego czasu.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>