eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaLaboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001 › Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urz�dzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    From: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urz&#65533;dzeniami
    pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    Date: Tue, 8 Feb 2011 12:53:10 +0000 (UTC)
    <iine48$l85$1@inews.gazeta.pl> <iioon6$nvm$1@inews.gazeta.pl>
    <iipgj4$9jv$1@inews.gazeta.pl> <iipplt$a65$1@inews.gazeta.pl>
    <iiptcf$mjk$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...com>
    <iirar7$13r$2@inews.gazeta.pl>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 13:28:53 +0100, J.F. napisał(a):

    > Betoniarni nie zamowisz do zalania jednego slupka.

    Słuchaj, ja naprawdę wiem co piszę. Trochę na montażach i konserwacji na
    drodze robiłem. Do jednego to mieszasz na pace. Ale jak się znakuje np.
    30 km drogi, to najpierw się kopie doły i wstawia znaki (kilka ekip) a
    potem przyjeżdża z metrem betonu B-20 i się to zasypuje tym betonem.

    > Jako ze sprawa jest budowlana to norma pewnie jest. I gatunek betonu
    > jest okreslony. A na pace wagi nie maja, mieszaja na oko i podkradaja
    > cement :-)

    Tak, w kieszenie sobie sypią... :P Odwalają fuszerkę po to, aby jeżdżąc
    później na konserwacji stawać przy każdym znaku i go pionować co tydzień
    zamiast przejechać odcinek i spieprzać do domu....

    O.k. wiesz lepiej. A ja to robiłem. Może jeszcze zaczniesz mnie uczyć,
    jak się podłącza sterowniki znaków aktywnych naszej konstrukcji? Albo
    składa lampy SSOD II? :)

    > Ty "masz" fabryczke znakow, do ich ustawiania wystarczy 2-3 ludzi. Ale
    > to i tak 40 tys rocznie nie starczy.

    ten mój szef to durny jest - trzyma ponad 20 montażystów... :-D

    dlatego takich się tam nie kupuje :D

    --
    pzdr
    meping