eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaLaboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001 › Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urz�dzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urz&#65533;dzeniami
    pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    Date: Tue, 08 Feb 2011 19:06:19 +0100
    <iine48$l85$1@inews.gazeta.pl> <iioon6$nvm$1@inews.gazeta.pl>
    <iipgj4$9jv$1@inews.gazeta.pl> <iipplt$a65$1@inews.gazeta.pl>
    <iiptcf$mjk$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...com>
    <iirar7$13r$2@inews.gazeta.pl>
    <iirebl$9gr$1@inews.gazeta.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 12:53:10 +0000 (UTC), Krzysztof Chajęcki wrote:

    >Tak, w kieszenie sobie sypią... :P Odwalają fuszerkę po to, aby jeżdżąc
    >później na konserwacji stawać przy każdym znaku i go pionować co tydzień
    >zamiast przejechać odcinek i spieprzać do domu....

    Pionowanie chyba bardziej od gruntu zalezy niz od betonu ?
    Nawet kiepski beton od wiatru nie peka ..

    >O.k. wiesz lepiej. A ja to robiłem.

    I co - mieliscie wage na pace, czy na lopaty sie odmierzalo ?
    A lopata miala atest GUM, czy moze probki betonu spod slupkow do badan
    braliscie :-P

    >Może jeszcze zaczniesz mnie uczyć,
    >jak się podłącza sterowniki znaków aktywnych naszej konstrukcji? Albo
    >składa lampy SSOD II? :)

    Na elektronice sie troche znam, to moze i moglbym was czegos nauczyc.
    Badania EMC na podlaczenie zrobiliscie ?

    >ten mój szef to durny jest - trzyma ponad 20 montażystów... :-D

    Widac macie tyle zamowien, do obsluzenia gminy Kobierzyce az tylu nie
    trzeba :-)

    J.