eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaLaboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001 › Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
  • Data: 2011-02-03 16:08:30
    Temat: Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 3, 4:01 pm, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:

    > mam napisane "używane w procesie produkcji" :)

    Ja mam na biurku blaszaną linijkę z Tesco za 10 pensów. Używam jej
    jako zakładki do książek, wyciągania zszywek z papieru itp. Nie chce
    mi się grzebać, ale mogę sie założyć o skrzynkę wódki że dałoby się to
    bez naciągania zakwalifikować do "procesu produkcji", gdybym szukał po
    przepisach. Ale system jakości pisali tu zawodnicy myślący głową, więc
    nie mam z tym problemu. Firma ma spełniać wymagania które sama sobie
    postawiła, nic więcej.
    Konrad