eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLadowanie akumulatora › Re: Ladowanie akumulatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
    om!transit4.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <526d739c$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <n...@4...net>
    In-Reply-To: <n...@4...net>
    Subject: Re: Ladowanie akumulatora
    Date: Sun, 27 Oct 2013 22:16:38 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 41
    Message-ID: <526d8348$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.183.184
    X-Trace: 1382908744 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2149 178.43.183.184:52956
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508825
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ngltphot6yiv.1qr7xi1p3hp55.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 27 Oct 2013 21:09:46 +0100, Yogi(n) napisał(a):
    >> W autku żony pod obciążeniem alternator wyciągał 13,2 V , bez
    >> obciążenia
    >> 13,7 V. Wymieniłem szczotki i teraz jest 14,1 V bez obciążenia i 13,8
    >> V
    >> z obciążeniem.
    >
    > W granicach przyzwoitosci.
    > Przy 13.8V akumulator na pewno sie laduje.
    >
    >> Przeczyściłem też klemy, wszystkie styki w alternatorze,
    >> przelutowałem styki na diodach (tam, gdzie dało się). Akumulator ma
    >> 12,37 V po kilkudziesięciominutowej jeździe.
    >
    > Bezposrednio po jezdzie ?
    > Malo. Chyba ze byla dluzsza przerwa, albo akumulator byl jeszcze nie w
    > pelni naladowany, albo cos go obciazalo po wylaczeniu silnika ...

    Aku nowy, problemy z ładowaniem sprawiły, że poprzedni miał 46%
    pojemności, przed zimą postanowiłem wymienić. Ładowany od założenia
    podczas jazdy przez jakieś 35-40 minut.


    >> Pytanie - czy to są już prawidłowe wartości, czy też powinienem
    >> wymienić
    >> też diody w alternatorze?
    >
    > Na razie obserwowac.

    Probem polega na tym, że jak już go odebrałem żonie, to gdy oddam,
    trudno będzie znowu wyrwać - a jeszcze nie oddałem ;-) Ale skoro umiem
    już zdemontować i zamontowac alternetor, to nawet w zimie to zrobie, gdy
    się okaże że zdechł. Nie chciałbym tylko, żeby nowy akumulator dostał
    "po dupie" z powodu niedoładowania.

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: