  • Data: 2016-09-23 16:51:16
    Temat: Re: Ładowanie indukcyjne
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-09-23 16:40, re wrote:

    > miesiąc to mi wytrzymuje Xiami Miband - ale smartwatch?
    > Podaj model który tyle trzyma.
    > ---
    > Mi Band 2. To przecież nie jest opaska tylko właśnie smartwatch.

    to jest opaska - z opcją ekranika - jak sama zresztą nazwa mówi (band).
    I nie ma dużo współnego ze smartwachem (mam jeszcze poprzednika, czyli
    miband 1).

    > dlaczego w każdym - tak mi się nasunęło z racji premiery i tematów jakie
    > poruszasz.
    > ---
    > Skoro IPhone nie ma możliwości ładowania indukcyjnego to co tu niby ma
    > się nasuwać ? Zero związku do tego momentu. Związek jaki dostrzegam to
    > to, że adapter indukcyjny do iPhona kosztuje dychę a dla innych komórek
    > ze dwie.
    podałem feature i link do strony, że moze mieć też indukcyjne ładowanie
    (taką nakładkę na tył obudowy podpiętą do gniazda) :)

    > ładowarka powinna dogadać się z telefonem aby wiedzieć czy 'podawać prąd
    > i w jakiej ilości' ...
    > ---
    > No i czemu sądzisz, że ładowarka indukcyjna tego nie umie ?

    a umie?
    jesteś pewien?

    Samsung twierdził, że ładowanie indukcyjne jest bardziej szkodliwe dla
    baterii niż kabelkiem (miał ku temu jakieś podstawy)