  • Data: 2017-03-19 09:14:09
    Temat: Re: Ladowanie w uchwycie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.03.2017 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Dziwne zeby prad był nienormalny, lub co gorsza popierdolony.
    > To ze się nie rozładuje to jedno - do tego wystarczy 500mAh.
    > Pytanie, czy z właczonym ekranem, navi, yanosikiem i rozmowa od czasu do
    > czasu bedzie w stanie naładować baterię do pełna w jakims sensownym czasie.

    uchwyt magnetyczny ładujący niema ograniczeń prądowych. w dzieckowym
    tablecie mam wtyczkę microusb zakończoną płaską blaszką z pinami, a na
    pasującym kablu jest 5 bolców i magnes. co ciekawe działa złapany
    magnestem w "normalnej" pozycji i odwrócony o 180° (ciekawe czy animka
    zobaczy kółeczko) usb doctor pokazuje 1.46 A podczas ładowania tabletu.
    QI bezprzewodowy, z tego co widzę, (nie mogę zmierzyć miernikiem, bo
    duża część mocy idzie na straty, więc mierzę programem w telefonie)
    ładuje maksymalnie 460mA.
    ToMasz