  • Data: 2017-03-19 11:50:34
    Temat: Re: Ladowanie w uchwycie
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2017 o 10:41, ToMasz pisze:
    > (..)
    >
    > Tylko że w normalnym życiu, praca dom, jakieś tam rozrywki, które trwają
    > parę godzin, posiadacze ładowarek indukcyjnych nie schodza do 15%. w
    > domu i w pracy telefon leży na ładowarce. zawsze wiem gdzie jest, zawsze
    > wiem że jest naładowany. Wymaga to zmuszenia się do stosowana pewnych
    > reguł, ale boli na początku, potem okazuje się że jest bardzo przydatne.
    > od czasu ładowarek indukcyjnych, nigdy nie prosiłem kolegów - zadzwoń do
    > mnie bo nie wiem gdzie zostawiłem telefon. Jest na ładowarce

    Różnie to bywa. Ja nie noszę portfela, mam portfelopokrowiec w którym
    noszę telefon, prawo jazdy, dowód osobisty i 4 karty bankomatowe. Do
    ładowania indukcyjnego muszę wyciągać telefon z pokrowca - ale jeśli
    chcę używać go jako nawigacji w aucie to też. W pracy często nie mam jak
    ładować (praca w terenie), dlatego czasem trzeba się podłączyć kabelkiem
    do ładowania.

    Łukasz