    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ladowanie w uchwycie
    Date: Sun, 19 Mar 2017 10:41:46 +0100

    (..)
    > włączonej nawigacji wystarcza, ale jak podłączam mając 15% baterii to
    > wpinam kabel bezpośrednio w telefon - żeby się dodatkowo podładował

    Tylko że w normalnym życiu, praca dom, jakieś tam rozrywki, które trwają
    parę godzin, posiadacze ładowarek indukcyjnych nie schodza do 15%. w
    domu i w pracy telefon leży na ładowarce. zawsze wiem gdzie jest, zawsze
    wiem że jest naładowany. Wymaga to zmuszenia się do stosowana pewnych
    reguł, ale boli na początku, potem okazuje się że jest bardzo przydatne.
    od czasu ładowarek indukcyjnych, nigdy nie prosiłem kolegów - zadzwoń do
    mnie bo nie wiem gdzie zostawiłem telefon. Jest na ładowarce

    ToMasz