  • Data: 2017-06-08 04:04:13
    Temat: Re: Łapanie CO2 z powietrza, ponoć Szwajcarzy już łapią
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 czerwca 2017 04:33:01 UTC+9 użytkownik WM napisał:
> [...]
    bastionów dziennikarstwa. Często mi się zdarza że ta sama historia przeczytana w
    jakichś BBC, Deutche Welle itd nie trzyma się kupy, a z Al Jazeery wszystkiego się
    dowiaduję z jednego artykułu: kto, kogo, za co, dlaczego, czemu nie ktoś inny itd.

    > Wprowadzili właśnie blokadę Kataru za wspieranie terrorystów.
    > Może za to, że jako jedyni udostępniają im dostęp do będącej na ich
    > terenie stacji Al Jazeera ?

    A może nie? A może Al Jazeera jest na ich terenie, bo to po prostu ich stacja? A może
    weź otwórz ich stronę, poczytaj co oni tam piszą, potem wróć tu i zasyp mnie
    niezliczonymi przykładami na stronniczość, nieobiektywność, czy wprost wspieranie
    jakiejś opcji politycznej czy światopoglądowej? Czy wolisz jechać schematem "a
    może...", tak jak dżejef bredził nie mając pojęcia o DW, o ich ewidentnych postawach
    i skrzywieniach? Ludzie, co się z wami dzieje, wszyscy na raz musicie bolszewieć?