    Date: Wed, 30 May 2012 14:16:58 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop dla dziecka

    W dniu 30.05.2012 12:21, JDX pisze:
    > On 2012-05-30 11:01, m wrote:
    > [.....]
    > To iPad jest jeszcze do tego (tzn. poczty i www) jeszcze lepszy. I ma
    > nad laptopem jeszcze jedną zaletę - wygodniej się z nim siedzi na
    > kibelku. :-) Tzn. tak mi się wydaje ponieważ nigdy nie próbowałem
    > siedzieć z laptopem na kibelku. :-) Z iPadem i PDA tak. PDA jest trochę
    > za mały. :-D

    Wszystko pięknie ładnie, tylko jakby jej przyszło napisać maila na 3
    strony na ipadzie czy czymś takim, to by po pierwszym akapicie wzięła go
    i za okno wywaliła.

    "poczta i www" to niekoniecznie oznacza "kliknę se raz na minutę
    gdzieś". To także oznacza "przez godzinę prowadzę korespondencję tak
    szybką że się klawiatura grzeje".

    > Ale po co tak kombinować i bawić się w podłączanie/odłączanie skoro
    > można sobie do blaszaka dodatkowo kupić laptopa?

    Jak już pisałem w którymś podwątku - I've been there. Nie sprawdziło się.

    > I masz wtedy dwa
    > kompletne i samodzielne komputery chociaż jeden z nich jest bardziej
    > toporny w użyciu. :-D I wtedy działasz na blaszaku, a jak żona nagle
    > zapragnie sprawdzić pocztę to sobie weźmie laptopa.

    Mojego laptopa?! :). W sensie że programista powinien dzielić komputer z
    żoną? Bardzo kiepski pomysł.

    p. m.