    Subject: Re: Laptop dla nastolatki
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <nbmlfu$hre$1@node2.news.atman.pl> <nbp2g0$obi$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <56e01baa$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <nbrefj$203$1$opajak@news.chmurka.net> <nbs6gi$siq$1@news.mixmin.net>
    <56e1b000$0$700$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbsc68$8nq$1@node2.news.atman.pl>
    <56e1ddb4$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@4...net>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <p1nl70sxmgm1$.1v91832q85sff$.dlg@40tude.net>
    <56e5a6e5$0$9210$c3e8da3$5d8fb80f@news.astraweb.com>
    <1ggn8o46hwcq1$.o60nyqz1zu5s.dlg@40tude.net>
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Date: Mon, 14 Mar 2016 11:16:45 -0400

    On 3/14/2016 3:15 AM, szemrany wrote:

    > Owszem, ale o innych religiach opowiada mu tato, więc ma świadomość
    > różnorodności. A on sam i tak jest mocno sceptyczny, twierdzi, że świat
    > powstał z wybuchu, bo oglądał o tym film i że coś tam ścimniają na religii
    > ;-)

    skoro mu tata opowiada, to może mu również opowiedzieć o tej szopce w
    Watykanie. dla mnie, szkoda czasu dzieciaka, który może spożytkować, na
    coś bardziej pożytecznego. choćby robienie na drutach czy krav maga.
    powiem szczerze, ze ja nie rozumiem, dlaczego w ogóle się rozmawia o
    takich zabobonach i dlaczego wywierają one ciągle tak poważny wpływ na
    nasze życie i to w wielu jego ważnych aspektach.

    > Odpowiedzialny rodzic dba także o inne aspekty życia potomka, to chyba
    > oczywiste. Albo powinno być oczywiste... bo może rzeczywiście różnie z tym
    > bywa.

    owszem, ale życie rożnych ludzi, rodzin jest rożne i czasami, nawet
    odpowiedzialny rodzic, może nie dawać sobie rady z zadbaniem o wszystkie
    istotne aspekty życia potomka, mimo szczerych chęci. wtedy te role
    chętnie wypełniają, różnego rodzaju sekty, czy choćby koledzy/koleżanki
    z rogu ulicy. <rs>