    Subject: Re: Laptop dla nastolatki
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <nbmlfu$hre$1@node2.news.atman.pl> <nbp2g0$obi$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <56e01baa$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <nbrefj$203$1$opajak@news.chmurka.net> <nbs6gi$siq$1@news.mixmin.net>
    <56e1b000$0$700$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbsc68$8nq$1@node2.news.atman.pl>
    <56e1ddb4$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@4...net>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <p1nl70sxmgm1$.1v91832q85sff$.dlg@40tude.net>
    <56e5a6e5$0$9210$c3e8da3$5d8fb80f@news.astraweb.com>
    <1ggn8o46hwcq1$.o60nyqz1zu5s.dlg@40tude.net>
    <56e6d5e0$0$44320$c3e8da3$aae71a0a@news.astraweb.com>
    <13d9xjyo7crp1$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <56e6f6c4$0$22286$b1db1813$79461190@news.astraweb.com>
    <8sm0b45fsgax$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Date: Thu, 17 Mar 2016 19:57:04 -0400

    On 3/17/2016 6:01 PM, Przemysław Ryk wrote:

    > Skąd się w takim razie wziął ,,przypadek"?

    to jest takie nasze ułomne myślenie, które operuje liniowa konsekwencja
    przyczyna-skutek, tylko dlatego, ze tak się to tutaj to rozgrywa. w
    innych sytuacjach nie musi. dla mnie problem nie istnieje, bo za mało
    jest danych. za mało wiemy, żeby na takie pytania odpowiadać. może kiedyś.

    > Niemniej jednak nic dziwnego, że niejedna osoba zachodzi w głowę mniej lub
    > bardziej, co było pierwsze - jajko czy kura? I jeżeli dajmy na to kura, to
    > skąd się wzięła kura? ;D

    to już nie mój problem. niejedna osoba zastanawiała się też ile aniołów,
    czy diabłów, zmieści się na łebku od szpilki. dla mnie to strata czasu. <rs>