    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Latająca butla
    <5...@g...com>
    <58f10de6$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <c...@g...com>
    Date: Tue, 18 Apr 2017 19:54:51 +0200

    Pan Konrad Anikiel napisał:

    > Też o tym myślałem. I wymyśliłem że wypruję flaki z Quaderno 33 i włożę
    > tam coś nowoczesnego. W klapie ekranu mieści się siedmiocalowy tablet
    > Huawei (Honor X cośtam cośtam), a pod klawiaturą zmieści się mnóstwo
    > ogniw 18650. To powinno działać gdzieś tak z miesiąc, może dłużej.
    > Pomysł czeka na lepsze czasy, bo czasu brak. No i tablet andoidowy
    > aż tak mnie nie rajcuje. Potrzebne mi coś z x86. A tablety z widną jak
    > narazie są za duże, nie mieszczą się w Quaderno.

    Przerabianie tabletów na laptopy też nie jest tym, co mnie kręci. Zresztą
    są przecież dodatkowe klawiatury do tabletów. Powerbanki też ktoś już
    wymyślił, więc po co się męczyć. Ale pojwiają się notebooki z armem (ja
    nie musze mieć x86), na których można bez bólu instalować własny system.
    Nawet jeden taki mam zamówiony (jeszcze go chyba robić nie zaczęli), można
    się spodziewać, że prądu mu się da sporo wsadzić w obudowę.

    --
    Jarek