  • 1. Data: 2017-04-02 10:48:20
    Temat: Latająca butla
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://youtu.be/O53qZx0YGx0

    http://latajacabutla.pl/

    Rozumiem, że to prima aprilis?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-04-02 10:57:22
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-04-02 o 10:48, Marek pisze:
    > https://youtu.be/O53qZx0YGx0
    > http://latajacabutla.pl/
    >
    > Rozumiem, że to prima aprilis?

    Zasilana gazem z butli. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2017-04-02 11:25:17
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 kwietnia 2017 17:48:23 UTC+9 użytkownik Marek napisał:
    > https://youtu.be/O53qZx0YGx0
    >
    > http://latajacabutla.pl/
    >
    > Rozumiem, że to prima aprilis?

    Tutaj też mają ciekawy system dostaw takich butli: tiny.pl/g5dhn

  • 4. Data: 2017-04-02 11:54:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Apr 2017 02:25:17 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:
    > Tutaj też mają ciekawy system dostaw takich butli: tiny.pl/g5dhn

    Ale pomijając żarty, dronowy transport to jakiś święty gral i wszyscy
    mają sraczkę na ten temat. Amazon też zapowiadał i na tym się
    skończyło.
    Nawet proste filmowanie nie wyszło (Lily Drone fail) co dopiero
    bezpieczne dostarczanie towarów...

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-04-02 14:33:16
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-02 o 11:54, Marek pisze:

> [...]
    > mają sraczkę na ten temat. Amazon też zapowiadał i na tym się skończyło.
    > Nawet proste filmowanie nie wyszło (Lily Drone fail) co dopiero

    Wykorzystywano kiedyś gołębie do transportu przesyłek listowych i
    fotografowania obiektów wojskowych. Wtedy to się sprawdziło.
    Walmart wykorzystuje drony do inwentaryzacji w magazynach piętrowych.
    Grupy dronów potrafią spleść mały most linowy.
    Z dronami można zagrać w tenisa.
    Tu jest ciekawy filmik pokazujący jakie sztuczki potrafi wykonać dobrze
    oprogramowany zespół dronów.
    https://youtu.be/w2itwFJCgFQ?t=9m30s

    WM

  • 6. Data: 2017-04-02 16:39:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/2/2017 11:54 AM, Marek wrote:
    > Lily Drone

    To było oszustwo, raczej od samego początku. Nie ma nic wspólnego z
    niemożnością wykonania a jedynie z dyletanctwem managmentu.
    Przypuszczalnie tego typu dron za chwile pojawi się jako komercyjny i tyle.

  • 7. Data: 2017-04-02 16:56:52
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 02.04.2017 10:48, Marek wrote:
    > https://youtu.be/O53qZx0YGx0
    > http://latajacabutla.pl/
    >
    > Rozumiem, że to prima aprilis?

    To wynik porozumienia wewnętrz rządu.

    Plan reformy gospodarczej oparty na dronach został zaklepany,
    ale pod warunkiem, że powstałe drony będą miały własnośći bojowe
    dla obrony terytorialnej w warunkach wojny partyzanckiej.

    pzdr
    bartekltg

  • 8. Data: 2017-04-02 21:17:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Apr 2017 10:48:20 +0200, Marek napisał(a):
    > https://youtu.be/O53qZx0YGx0
    > http://latajacabutla.pl/
    > Rozumiem, że to prima aprilis?

    Pewnie tak.
    Ale za 5 lat - kto wie :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-04-02 23:19:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Apr 2017 21:17:29 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Pewnie tak.
    > Ale za 5 lat - kto wie :-)

    Do tej pory nie potrafią nawet jeżdżącego po drodze zrobić
    (komercyjnie a nie experymentalnie) a za latanie się biorą? Mam
    uważać coby na łeb mi butla z nieba spadła?
    Niech najpierw zrobią kuruera jeżdżącego, pojazd bez kierowcy.
    Wystarczy, że pod dom podjedzie i zatrąbi, to sam odbiore mu
    przesyłkę. Jak zrobią jeżdżące to dopiero się brać za latające.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2017-04-03 00:28:21
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 02.04.2017 23:19, Marek wrote:

    > Do tej pory nie potrafią nawet jeżdżącego po drodze zrobić (komercyjnie
    > a nie experymentalnie) a za latanie się biorą?

    Latanie jest _znacznie_ prostsze.

    Wahadłowce, które latają znacznie słąbiej niż samoloty czy
    quadrocoptery, latają i lądują komputerem*) od poczatku, czyli od
    35 lat.
    Możęsz sobie takie lądowanie obejrzeć.
    https://youtu.be/Jb4prVsXkZU?t=13m32s
    *) Amerykańskimi teoretycznie steruje pilot. Ale tylko teoretycznie, bo
    jego głownym zadaniem jest sterowanie w stronę, w którą komputer mu każe.

    Latanie to jak jezdzenie po ogromnej płąskiej powierzchni.
    Na dobrą sprawę nie musisz mieć nawet wzroku, wystarczy
    zgrubna pozycja i wysokość.
    Nawet lądowanie, dzięki sygnałom z lotniska, jest relatywnie proste.

    Problem z jezdzeniem polega na zupełnie czym innym. Nie kazdy kawałek
    powierzchni jest dobry by na niego wjechać. Nie wypada wyjechać poza
    ulicę, na chodnik, albo nawet na sąsiedni pas. Trzeba uważać na
    inne pojazdy, umieć zorientować się na skrzyżowaniu.

    > Wystarczy, że pod dom podjedzie i zatrąbi, to sam odbiore mu przesyłkę.

    Ale tacy już są.

    > Jak zrobią jeżdżące to dopiero się brać za latające.

    Bzdura.

    pzdr
    bartekltg