  • Data: 2019-03-26 09:40:23
    Temat: Re: Lęk przed techniką
    Od: d...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 marca 2019 08:17:50 UTC+1 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    > W dniu 2019-03-26 o 08:07, Robert Wańkowski pisze:
    > [...]
    >
    > Podpisujesz oświadczenie. Co ciekawe, jest w nim informacja, że metalowa
    > płytka w czaszce nie jest przeciwwskazaniem do tomografii głowy.
    > Pytanie: z czego są te płytki?

    A rozróżniasz tomografię rentgenowską i magneto-rezystancyjną? Nie mówią o emisyjnej?

    Ten wywiad to jest disclaimer dla szpitala, możesz skłamać na własne ryzyko, jak
    śruby zaczną grzać to poczujesz, że lepiej jednak nie kłamać.
    Ale ja śruby w kolanie mam, a MRI (na 99% jest pewien, że to było MRI z kontrastem, a
    nie tomograf rentgenowski - bo stukało ;) głowy miałem (oczywiście już po włożeniu
    śrub) i problemu nie było.