  • 1. Data: 2019-03-25 20:06:15
    Temat: Lęk przed techniką
    Od: rry <m...@g...pl>

    Uważam się za racjonalistę i człowieka technicznego...
    Zrezygnowałem z badania MRI (4 miesiące oczekiwania), bo czytając o
    szczegółach technicznych upewniających mnie w przekonaniu do
    bezpieczeństwa tej metody, wyobraźnia podpowiadała mi coraz bardziej
    dramatyczne scenariusze.
    Dzięki temu doświadczeniu, trochę łagodniej spoglądam na "foliarzy". ;D
    Miewacie podobne odczucia?

    --
    rry

  • 2. Data: 2019-03-25 20:22:30
    Temat: Re: Lęk przed techniką
    Od: t-1 <t...@d...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 20:06, rry pisze:
    > badania MRI

    O jakim doświadczeniu mówisz skoro nie brałeś udziału?
    Co to są foliarze?

  • 3. Data: 2019-03-25 20:35:05
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-03-25 20:22, t-1 wrote:
    (ciap)
    > Co to są foliarze?

    Domniemywam, że chodzi o osobników owijających głowę folią aluminiową z
    obawy przed sygnałami kosmitów.

    W :-)

  • 4. Data: 2019-03-25 20:45:48
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 25.03.2019 o 20:06, rry pisze:
    > Uważam się za racjonalistę i człowieka technicznego...

    Ekhm... i to by było na tyle.

    --
    Kaczin

  • 5. Data: 2019-03-25 20:52:36
    Od: rry <m...@g...pl>

    W dniu 25.03.2019 o 20:35, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2019-03-25 20:22, t-1 wrote:
    > (ciap)
    >
    > Domniemywam, że chodzi o osobników owijających głowę folią aluminiową z
    > obawy przed sygnałami kosmitów.
    >
    > W :-)

    W rzeczy samej. :)

  • 6. Data: 2019-03-25 21:47:45
    Od: d...@w...pl

    Hmm, czy w takim razie miałeś mieć robione MRI głowy?
    Z chorób nie należy się śmiać, ale sporo by to wyjaśniło.

  • 7. Data: 2019-03-25 22:04:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    rry pisze tak:

> [...]
    > o szczegółach technicznych upewniających mnie w przekonaniu do
    > bezpieczeństwa tej metody, wyobraźnia podpowiadała mi coraz

    Ty chyba jeszcze nie byłeś porządnie chory to masz takie rozterki.

    Jest czek lista przed badaniem. Masz opiłki w oku, rozrusznik,
    zastawki, implanty, śruby w nodze?

    > Dzięki temu doświadczeniu, trochę łagodniej spoglądam na
    > "foliarzy". ;D Miewacie podobne odczucia?

    Nie mamy. Nie traktuj życia zbyt serio. Jeszcze nikt nie wyszedł z
    niego żywy ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2019-03-25 22:18:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Monday, March 25, 2019, 10:04:16 PM, you wrote:

    > Ty chyba jeszcze nie byłeś porządnie chory to masz takie rozterki.
    > Jest czek lista przed badaniem. Masz opiłki w oku, rozrusznik,
    > zastawki, implanty, śruby w nodze?

    Śruby w nodze nie przeszkadzają. Osobiście sprawdziłem.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2019-03-25 22:29:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Śruby w nodze nie przeszkadzają. Osobiście sprawdziłem.

    No widzisz jaki dzielny był RoMan a ty się boisz, że jadłeś dużo
    buraczków bogatych w żelazo ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2019-03-25 23:51:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-25, rry <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > szczegółach technicznych upewniających mnie w przekonaniu do
    > bezpieczeństwa tej metody, wyobraźnia podpowiadała mi coraz bardziej

    Konkretnie jakie?

    --
    Marcin