  • Data: 2018-03-29 21:32:35
    Temat: Re: Lepszy kabelek USB -- różnica dramatyczna!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Mar 2018 20:48:00 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Nigdy się z tym nie spotkałem.

    Moze dlatego, ze mialem ladowarke 6V, czy druga od Samsunga, co
    podnosila napiecie.

    > Z "błędem ładowania" - owszem, ale nigdy
    > nie wiązałem tego z temperaturą regulatora ani ze zbyt wysokim napięciem.
    > No i długo nieużywane telefony jakoś potrafiły wyciągnąć stary
    > akumulator z zapaści (możliwe że małym prądem).

    IMO nie wszystkie, ostatni chyba dwa dni usilowal, zanim naladowalem
    bezposrednio.

    Moje podejrzenia/wnioski z obserwacji sa takie:
    -zeby zadzialalo glowne ladowanie musi dzialac procesor.
    -procesor sie przy niskim napieciu nie uruchomi,
    -telefon owszem - bez procesora laduje malym pradem, ale przy glebiej
    rozladowanej baterii nawet tego nie.

    przy czym:
    -do ladowania malym pradem nie trzeba przetwornicy - opornik
    wystarczy,
    -jest zalecenie, aby nie zostawiac li-ion "pod napieciem", tylko
    przerwac ladowanie ... to moze i ten opornik przeszkadza
    -choc pewnie bez problemu by sie dobralo odpowiednio, albo uzylo
    scalaczka.

    J.