  • Data: 2018-03-29 20:48:00
    Temat: Re: Lepszy kabelek USB -- różnica dramatyczna!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Moj Samsung goracy. Od grania, nie od ladowania :)

    A, na to rady nie ma. Mam te same spostrzeżenia.

    > Nokia i SE mi wypisywaly.
    > Co dalej to trudno ustalic - chyba przechodzily na ladowanie
    > impulsowe.
    >
    > Co zreszta sugeruje, ze przetwornicy nie mialy - bo po co by wypisywac
    > ze jest 6V ?

    Nigdy się z tym nie spotkałem. Z "błędem ładowania" - owszem, ale nigdy
    nie wiązałem tego z temperaturą regulatora ani ze zbyt wysokim napięciem.
    No i długo nieużywane telefony jakoś potrafiły wyciągnąć stary
    akumulator z zapaści (możliwe że małym prądem).

    Pamiętam też że kiedyś miałem ładowarkę do NiMH (stary telefon
    z ubiegłego wieku) i tam było ładowanie impulsowe (wtedy jakaś nowość).

    > Nokia w sensie prawdziwym dlugo miala wlasne ladowarki.
    > I nawet jak w C6 mialem USB, i firmowy kabelek chyba z 15cm, to
    > ladowania przez USB nie przewidziano.

    Tzn. to była ładowarka bezprzewodowa.
    --
    Krzysztof Hałasa