    From: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lightroom
    Date: Tue, 3 Feb 2009 00:09:25 +0100

    > Sam procek moze nie i Core2Duo to Core2Duo, ale zazwyczaj:
    > - w notebookach proce maja nizsze FSB
    > - proce maja mniej cache
    > - system spowalnia procesor w chwilach wolnych (niby nic ale wkrecenie go
    > tez zjada troche)
    > - pamieci maja nizsze taktowanie i czesto jeden kanal
    > - dysk twardy jest sporo woniejszy
    > - i generalnie wszystko co chwila sie usypia zeby oszczedzac energie albo
    > jest jakos tam wykastrowane :P

    oszczedzanie mam powylanczane w cholere, dysk najszybszy 7200rpm jaki
    znalazlem. Lightroom jest cholernie wymagajacy, najlepszy przyklad, ze
    potrafi mi rozgrzac proca do prawie 80C tak ze juz nie wydala wiatrak.
    Jeszcze mi sie to nie zdarzylo w sumie wczesniej.

    Cza bedzie sie przeprosic chyba z blaszakiem jak mi sie LR spodoba :|

    Roger