    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lightroom - licencja
    Date: Fri, 17 Jun 2011 16:39:59 +0200

    In article
    <9...@k...go
    oglegroups.com>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    oglegroups.com>,

    > zdaje sie ze nalezysz do tych , ktry sie boja wlasnego cienia i
    > wszedzie strasza sami siebie wilkolakiem.

    Zapewniam cie, ze nie.

    > co jest nielegalnego w tym ze zakupiles legalnie w US program adobe?

    Nic.

    > jesli kupilbys legalnie w sklepie canona przeznaczonego na rynek
    > amarykanski , to co w polsce bylby on nieleglany ?

    A co to ma do rzeczy. Porownanie calkiem od czapy.

    > zdecyduj sie o co pytasz .
    > napisales ze chcesz kupic w US - bylby vat.w momencie importu .
    > jesli w uk - vat tez jest tyle ze w momenccie zakupu.

    Nie byloby ani VATu ani cla.
    Chce kupic program na ebayu uk. Ale to jest chyba wersja pochodzaca z
    USA.

    > przede wszystkim od kogo kupujesz program na ebay?
    > chyba nie od adobe.
    A Adobe sprzedaje na ebayu?
    I czy jest jakis przymus kupowania od Adobe?

    > czy jest to legalny egzemplarz?
    Legalny w jakim sensie?
    Sprzadajacy nie napisal, ze sprzedaje pirata.

    > czy aby nie np nielegalny kopia?-praktycznie tego nie mozesz
    > wczesniej sprawdzic.

    Ano nie moge.

    > tego bym sie raczej obawial.

    Tego sie wlasnie obawiam.