  • 1. Data: 2016-12-10 18:22:11
    Temat: Limity w Virgin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Pamiętaj, że u nas nie ma limitu kart, które posiadasz. Możesz mieć ich nawet
    101.

    Daleko mi do limitu... ;)

  • 2. Data: 2016-12-11 09:30:14
    Od: h...@g...com

    Myślałeś o założeniu w końcu bloga?

  • 3. Data: 2016-12-12 12:23:42
    Temat: Re: Limity w Virgin
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Pamiętaj, że u nas nie ma limitu kart, które posiadasz. Możesz mieć
    > ich nawet 101.
    >
    > Daleko mi do limitu... ;)

    No bo skoro nie mają limitu.. A swoją drogą co to ma być za atrakcja dal
    użytkownika że można w ich sieci mieć dowolna liczbę kart?

  • 4. Data: 2016-12-12 16:07:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <h...@g...com> b...@g...co

    > Myślałeś o założeniu w końcu bloga?

    Nie świadczę takich usług -- jeśli szukasz kogoś, kto poprowadzi
    Ci bloga, to szukasz nie mnie. ;) I raczej szukasz na złej grupie...
    Tutaj są prowadzone rozmowy o GSM. Jak widzisz, ja zacytowałem
    fragment wypowiedzi Virgin Mobile -- operatora GSM.

    Oczywiście nie gniewam się na Ciebie (każdy może błądzić)
    a jedynie delikatnie ;) wyjaśniam Ci, że błądzisz...

    Jeżeli kupiłeś masę starterów Virgin Mobile (płacąc po 5 pln za
    sztukę) aby mieć tani dostęp do netu i żałujesz tego -- nie miej
    pretensji do innych ludzi o to, że teraz startery są darmowe... :)

    Jeżeli kupiłeś masę starterów Virgin Mobile ukradkiem, podając
    fałszywe nazwiska czy tożsamości ;) w ogóle -- nie miej pretensji
    do innych ludzi o to, że teraz (gdy trzeba startery rejestrować,
    aby z nich korzystać) Virgin Mobile jawnie zachęca ludzi do
    masowego brania tychże starterów... :)

    Na pocieszenie powiem Ci, że ja brałem startery Virgin Mobile wtedy,
    gdy Virgin Mobile dawał jedynie 1 pln, podczas gdy teraz na darmowe
    starterach Virgin Mobile daje aż 5 pln...

    Nie miej też i o to pretensji do ludzi, że korzystam (i inni ludzie
    także korzystają) z darmowych setek gigabajtów szybkiego (do 50 Mb/s)
    internetu z Orange.

    BTW -- 100 GB to raptem kilka godzin w tej szybkości...

    Na pocieszenie powiem Ci, że rejestracyjne bonusy wkrótce skończą
    się, przez co Orange będzie zmuszony do szukania nowych okazji... ;)

    Tradycyjnie -- zachęcam wszystkich do korzystania z linku dającego mi zysk:

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=Uw1F2Noe&cr=P3jTgc
    Dj&s=5MaiTiy0

  • 5. Data: 2016-12-12 17:02:25
    Od: h...@g...com

    > Na pocieszenie powiem Ci, że rejestracyjne bonusy wkrótce skończą
    > się, przez co Orange będzie zmuszony do szukania nowych okazji... ;)

    Również mam zajebiste poczucie humoru, ale jak widzę circa 50% wątków
    zapoczątkowanych przez jedną osobę, to powyższy wniosek nasuwa się sam.

    --
    Heniek

  • 6. Data: 2016-12-12 17:06:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 584e88af$0$644$6...@n...neostrada.pl

    > No bo skoro nie mają limitu.. A swoją drogą co to ma być za atrakcja dal
    użytkownika że można w ich sieci mieć dowolna liczbę
    > kart?

    Nie trzeba krygować się. ;)

    Asus Max zezwala na wymianę SIMek bez restartowania telefonu...

  • 7. Data: 2016-12-12 23:00:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Użytkownik b...@g...co

> [...]

    : Również mam zajebiste poczucie humoru, ale jak widzę circa 50% wątków
    : zapoczątkowanych przez jedną osobę, to powyższy wniosek nasuwa się sam.

    Masz na swej myśli wniosek dotyczący szukania nowych okazji?

  • 8. Data: 2016-12-14 15:40:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o2mefr$vi5$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > sztukę) aby mieć tani dostęp do netu i żałujesz tego -- nie miej
    > pretensji do innych ludzi o to, że teraz startery są darmowe... :)

    Gdybym Cię lubił -- dałbym Ci znać o złotych dziewicach za free takich jak:

    579 66 33 66, 579 62 44 44, 579 62 88 88 itp...

    Obecnie Virgin nie daje, ale sprzedaje i raczej nie złote, lecz
    tombakowe, o czym trąbią niemal wszyscy...

  • 9. Data: 2016-12-16 18:42:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 584e88af$0$644$6...@n...neostrada.pl

    > Nie trzeba krygować się. ;)
    >
    > Asus Max zezwala na wymianę SIMek bez restartowania telefonu...

    A inne telefony, co np. się stanie w Samsungu gdy się wymieni kartę przy
    włączonym telefonie?

  • 10. Data: 2016-12-17 03:25:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 58542758$0$15205$6...@n...neostrada.pl

    > A inne telefony, co np. się stanie w Samsungu
    > gdy się wymieni kartę przy włączonym telefonie?

    Kiedyś było o tym na tej grupie. Co wówczas, gdy wymienisz
    SIMki w trakcie rozmowy? Uważano wymianę SIMki bez restartu
    za coś absurdalnie strasznego! Wiele telefonu uniemożliwia
    pracę telefonu w czasie wymiany SIMki -- choćby wymuszając
    wyjęcie akumulatora na czas wymiany SIMki...

    Overmax głupieje w efekcie wymiany SIMki bez restartowania.