  • Data: 2018-07-27 11:35:34
    Temat: Re: List do programistamag.pl
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Jul 2018 02:14:19 -0700 (PDT), g...@g...com wrote:

> [...]
    mieć w GUI, niż w terminalu. Ogólnie, tam gdzie pojawia się hasło "wizualizacja"
    (czegokolwiek), automatycznie wypadasz z terminala. Terminal pozostaje w miarę
    akceptowalny tylko wtedy, gdy produkujemy treść w ASCII (np. kod w jakimś tradycyjnym
    języku). Ale nie wszystko, co produkujemy, to ASCII.

    > To jest przykre. Tzn. nie to, że produkujemy coś więcej, niż pliki
    > tekstowe, tylko poziom programowalności większości narzędzi opartych
    > o interfejsy graficzne.

    https://www.helpndoc.com/

    https://www.helpndoc.com/step-by-step-guides/how-use
    -script-editor