  • 1. Data: 2002-09-11 14:51:24
    Temat: Lista polskich domen...
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Czy poza pl.output na FTP NASKu (niestety rzadko aktualizowanym) istnieje możliwość
    pobrania listy polskich domen? Żaden z NSów dla np. com.pl nie chce dać się
    wylistować.
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 2. Data: 2002-09-16 13:29:47
    Temat: Re: Lista polskich domen...
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <s...@l...localdomain> Samotnik napisał(a):
    > Czy poza pl.output na FTP NASKu (niestety rzadko aktualizowanym) istnieje możliwość

    > pobrania listy polskich domen? Żaden z NSów dla np. com.pl nie chce dać się
    > wylistować.

    Ej no, naprawdę nikt nie wie? top100.pl jakoś to robi, ja też bym chciał. Pozostaje
    parsowanie top100, ale to jakieś takie od tyłu zamiast od przodu... ;)
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-09-16 13:51:55
    Od: "Godryk" <a...@i...koti.pl>

    .
    napisał(a):
    istnieje możliwość

    > Ej no, naprawdę nikt nie wie? top100.pl jakoś to robi, ja też bym chciał.
    Pozostaje
    > parsowanie top100, ale to jakieś takie od tyłu zamiast od przodu... ;)

    Mgliście mi się kojarzy, że ktoś (Steven Jurczyk?) gdzieś kiedyś puścił
    trochę
    farby, jak to robią na top100 - ale musiałbyś przeszukać albo archiwum
    tutaj,
    albo, co bardziej prawdopodobne, którejś z list mailingowych isp-* na
    eisp.pl.
    I też nie było tam szczegółów, tylko wzmianka, że muszą zajrzeć tu i tam, a
    potem jeszcze sprawdzić to czy tamto gdzieś indziej. Na łatwe to w każdym
    razie
    nie wyglądało.

    > Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

    --
    /godryk/ : /godryk/at/idefix,koti,pl/ : /tomek marcinkowski/
    ***** Uwolnić stałe fizyczne ! *****

  • 4. Data: 2002-09-17 06:13:57
    Od: "Steven Jurczyk" <s...@p...pl>

    istnieje możliwość

    > Ej no, naprawdę nikt nie wie? top100.pl jakoś to robi, ja też bym chciał.
    Pozostaje
    > parsowanie top100, ale to jakieś takie od tyłu zamiast od przodu... ;)

    Zanim odpowiem na twoje pytanie, powiedz po co ci takie dane?

    pozdrawiam
    Stefan Jurczyk

  • 5. Data: 2002-09-21 16:00:20
    Od: Tomasz Paszkowski <n...@d...kgb.com.ua>

    W artykule <s...@l...localdomain>, Samotnik napisał(a):

    > Ej no, naprawdę nikt nie wie? top100.pl jakoś to robi, ja też bym chciał. Pozostaje

    > parsowanie top100, ale to jakieś takie od tyłu zamiast od przodu... ;)

    Pewnie trzeba dogadać się z NASKiem albo adminem jednego z tych NS.

    --
    _ _ _ _ _