  • 11. Data: 2010-08-16 16:13:08
    Temat: Re: Lozyska stozkowe w nietypowych wymiarach - gdzie?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-16 18:11, Kuczu pisze:

    > Standard to 25x47x17 i nazywa sie 32005.

    Tfu, mialo byc 25x47x15

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-08-17 12:38:57
    Od: "rrolek" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tfu, mialo byc 25x47x15

    Staczasz sztycę na fi 15 mm i pasuje. Bez jajek, tak zrobiłem zakładając USD
    Kayaby do XTka. Bałem się że nie wydoli. Ale Karpaty wytrzymało x2.

    Pozdr
    rr

  • 13. Data: 2010-08-17 13:36:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-17 14:38, rrolek pisze:
> [...]
    >
    > Staczasz sztycę na fi 15 mm i pasuje. Bez jajek, tak zrobiłem zakładając USD
    > Kayaby do XTka. Bałem się że nie wydoli. Ale Karpaty wytrzymało x2.

    O kurwa. A gdzie Ty tu widzisz rozmar wewnetrzny 15 ? Poza tym sztyca o
    srednicy 15mm to sie nawet do roweru nie nadaje. A my tu o motocyklach.

  • 14. Data: 2010-08-17 14:38:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-16 17:34:02 +0200, "Paszczak"

    > Ja większość łożysk do pracy kupuję tu:
    >
    > www.quay.pl

    Jako że ostatnio kupowałem trochę łożysk do padaki w różnych fikuśnych
    rozmiarach, to polecę:
    KOOL na Jaktorowskiej - na miejscu różnie, w miarę pomocni gdyby
    chciało się czekać aż ściągną (do 2 tygodni)
    FŁT na Prostej - wbrew nazwie większość tego co kupowałem to japońskie
    EZO, wszystko mieli na drugi dzień, zdaje się nie mają nic na stanie.
    MTM Tech Market na Terespolskiej - różnie, wiele rzeczy mogą ściągnąć,
    niezłe ceny.
    Prema na Jaktorowskiej - jakoś tak z tego co potrzebowałem nie mieli
    nic na miejscu lub w kosmicznych cenach (np. łożyska do kół SKFa za 80
    zł/szt., gdy japońskie chodzą po 25-40 zł).

    Nie wiem jak ze stożkowymi, ale warto podzwonić, popytać.

    de Fresz

  • 15. Data: 2010-08-17 15:16:26
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > O kurwa. A gdzie Ty tu widzisz rozmar wewnetrzny 15 ? Poza tym sztyca o
    > srednicy 15mm to sie nawet do roweru nie nadaje. A my tu o motocyklach.

    Ale on 300 na kole, wiec mu sztyca wogole nie poczebna, mysle, ze tak
    napisal, bo chial sie pochwalic ze ja wogole ma ;-)
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 16. Data: 2010-08-17 20:16:54
    Od: gloon <w...@s...pl>

    W dniu 8/16/2010 13:05, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > To larsson nimi handluje, to tanich moturow spokojnie mozna zakladac,
    > wiec do kawasaki jak znalazl :)
    > a powaznie: tanie lozska o takiej se jakosci

    som pol slabsze, zuzywajo sie po 5 zamiast 10 lat