    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Mon, 13 Jan 2020 10:09:16 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ludzie piece strugają
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 00:40:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    sam drut go nie topią. Nigdy tego nie zrozumiem.
    > [...]
    średnicę elektrody otulonej z duplexu żeby dało się ją całą wykorzystać? Bo mi się
    wydaje że wzorki na papierze nie wystarczą, trzeba jednak rozumieć fizykę zjawiska.

    > Najpierw trzeba zrozumiec czemu prad topi koniec drutu a nie caly :-P

    Dajesz.

    > Ty piszesz "bedzie niepraktycznie dlugo", a ja pisze "nigdy nie
    > nastapi". To dla tych, co sobie pomysla, ze dluzej poczekaja, ale
    > dadza rade stopic.

    Ludzie nie są gupie. Ale pisz.

    > Ale oni wcale nie maja oslonu gazowej.

    Przed chwilą twierdziłeś że dwutlenek węgla w spalinach z palnika daje osłonę.