  • Data: 2010-02-07 11:20:45
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-07 01:10, Norbert wrote:
    > W swiecie elektroniki powoli dostrzegam uwstecznianie, patrz przyklad nowego
    > iPada
    > http://i47.tinypic.com/6zrdrq.jpg

    Równie dobrze możesz zrobić takie porównanie:
    http://img21.imageshack.us/img21/4172/screenshot1264
    724395.jpg

    :)

    > O ile pamietam 6 lat temu sprawilem sobie pierwszego palmtopa, ale wtedy
    > moglem z tego urzadzenia wycisnac wiecej niz przecietny uzytkownik
    > wspolczesnej wypasionej komorki z dotykowym ekranem i innymi bajerami.

    I gdzie masz tego palmtopa teraz? :)

    Wiesz co, ja też miałem od pierwszych palmów do ostatnich. Dzisiaj świat
    się zmienił, a tamte czasy odeszły z swoimi wspomnieniami.
    Pewny za to jestem tego, że w dzisiejszej komórce mogę przeglądać Internet
    zupełnie jak na PC, łączyć się przez UMTS+ HSDPA, odpalić sobie nawigację,
    bez martwienia się o dodakowy klocek + zasilanie do niego itd. Kilka
    rzeczy nie jest super, ale nie żałują jakiejkolwiek z tych wymian :)

    > Strach pomyslec co bedzie dalej. Kiedys jeszcze producent myslal by jego
    > produkt byl trwaly, przetrwal lata, dzisiaj ma pasc po skonczeniu
    > gwarancji, tworzy sie tandete, wszystko nastawione na zysk. Jeszcze niech
    > tylko ocenzuruja internet i koniec swiata, milo wspominam lata 90te, wtedy
    > bylo jakos inaczej.

    Przesadzasz :) nie jest jakkolwiek powiedziane że każde urządzonko
    absolutnie padnie :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564