    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Wed, 10 Feb 2010 16:37:41 +0100
    <hkk9ke$l09$1@news.dialog.net.pl> <hkkq06$5cl$1@news.supermedia.pl>
    <hkl0dg$ot8$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkm7mf$ei6$1@inews.gazeta.pl>
    <hkm9p5$94t$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkmbt7$8a$1@inews.gazeta.pl>
    <hkmi30$gmt$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkps26$sig$3@inews.gazeta.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hkskfl$gnj$2@inews.gazeta.pl>
    <1lhe8tcl0rhr1$.18fgfpfkmt4vl.dlg@40tude.net>
    <hkt3qc$4bo$1@inews.gazeta.pl>
    <1v19lmf9fh77v$.kd62np6vzszh$.dlg@40tude.net>
    <hku8lp$mc5$1@inews.gazeta.pl>
    <mes7vakxjqrk$.k68ue0wg3l51.dlg@40tude.net>

    On 2010-02-10 14:03:07 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Mniej za więcej? Wątpię.

    Porównaj sobie wyposażenie podstawowej serii 5 czy klasy E i porównaj z
    Laguną, Avensisem czy Sonatą.

    > Weź sobie jakiś lepszy model Asusa do ręki to zobaczysz jak często.

    Konkretnie?

    > Airem się już nikt nie przejmuje poza fanami. Taki iSukces odniósł.

    Się sprzedaje, są naśladowcy czy inni killerzy, a jednak "nikt się nie
    przejmuje" - takie życie.

    > No to się pewnie przejedzie tak jak Apple się przejechał. Nikt za nim
    > płakać nie będzie.

    Szkoda że szefostwo Della tu nie zagląda, mogliby się pouczyć jak się
    robi biznes.

    > Nie bądź śmieszny. Czemu nie porównujesz do bugatti, jak coponiektórzy na
    > pl.comp.os.advocacy? Po co się ograniczać.

    Nie znam żadnego salonu w okolicy. BMW czy Merca mogę Ci wskazać kilka,
    podobnie jeszcze nie widziałem żadnego Bugatti na ulicy, a niemieckich
    limuzyn widuję dziesiątki codziennie. To jak z tą gwarancją, Kia
    lepsza, nie?

    > Na czytniku ebooków www chcesz przeglądać? A czemu nie na desce
    > rozdzielczej samochodu?

    Masz rację, z drugiej kieszeni torby wyciągnę laptopa, przecież to
    takie wygodne nosić 2 specjalizowane urządzenia ze sobą.

    > http://www.pcworld.pl/news/162018/Apple.moze.wylaczy
    c.dowolna.aplikacje.w.iPhone.ie.html
    http://www.ipod.info.pl/index.php/apple-moze-zdalnie
    -wylaczyc-aplikacje-na-naszym-iphone/

    Później

    > niby było sprostowanie,

    Czyli ktoś se pogrzebał w kodzie, nie zrozumiał co znalazł i zrobiła
    się afera...

    > http://pl.engadget.com/2008/08/08/iphone-jednak-nie-
    call-home/

    Ups! I wszelkie spiskowe teorie poszły w pis...

    > ale podejrzenia że Apple pozwala sobie na zbyt wiele co jakiś czas i tak
    > wracają.

    Podobnie jak podejrzenia, że Gates jest tak naprawdę Klingonem,
    knującym jak podbić Ziemię.

    de Fresz